Mamma och pappa är bäst!!!!

Mamma och pappa är bäst!!! 
Nu sitter jag i soffan, bloggar och repar inför kvällens konserter.

Däremot är pappa i hallen och och målar mina dörrar och spacklar och har sej... 
Mamma håller på med mina gardiner=) haha.. jag kan säga det att det är tur att min mamma hjälper mej med det för jag hade blivit tokig!

När jag skulle hänga upp mina gardiner när jag flyttade in här så höll jag på att bli galen. Tog sååå lång tid och fel gjorde jag hela tiden när jag skulle lägga upp de.. Så tack o lov för att mina föräldrar är här!!

Fick världens finaste blomma av mina föräldrar igår när jag kom hem.
De vet att jag är usel på blommor men den här måste man ju bara ha=) Ska göra mitt bästa för att hålla den vid liv!



En liten bild från repet igår kanske??

Tog en liten sittpaus=)

Nu kommer det vara fullt ös fram till 23.00 i kväll!!
Härligt!

Kraaaaaam



Kommentarer
Postat av: Ellen

Lycka till:D Det kommer gåå så bra för dig:)(L)

2009-05-26 @ 17:57:23
URL: http://xandraochln.blogg.se/
Postat av: filippa persson

hej sanna, fick din mamma och pappa smaka din chocklad eller var den slut=)hihi kram på dig.

2009-05-27 @ 12:55:20
Postat av: Luigi Donatello Asero

Ha det bra, Sanna

Luigi Donatello Asero

2009-05-28 @ 23:13:33
Postat av: Anonym

kan inte du berätta vad det blir för låtar på Jul konserten med dig Shirley och Sonja? Kommer man får höra empty room då? :)



SKULLE VARA JÄTTE BRA OM DU SVARADE I BLOGGEN!

2009-05-30 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0