Min fotosession!

Igår hade jag ju fotosession för mitt album! Vilken dag!

Jag åkte först till min frisör och preppade håret. Vi började vid 08.00 
Det var fantastiskt väder när jag satte mej i taxin så jag var tvungen att ta ett kort..



Efter att håret var preppat så åkte vi vidare till hotellet där jag skulle fotas, på Nordic light hotell.. Supersnyggt!
Vi fick ett ganska stort rum eftersom vi skulle vara så många där på plats. Vi skulle både göra hår och make up plus att vi hade en massa massa kläder som vi skulle byta om till så det var kanon att vi fick ett sånt rum.

När jag kom in så sa jag bara wow!! De hade två sängar som säkert var upp till 160 cm breda vardera! Jösses så stora.. På bilden blir det inte riktigt rättvisa, fick liksom inte med hela sängen på bild=)


I rummet fick vi se till vår glada förvåning godis i form av de här sura tefaten som jag alltid åt när jag var liten!
Trodde inte de fanns längre=) whiee.. Det blev många sådana under dagen=)


Jag hade världens bästa team med mej som gjorde mej såå fin. Var så nöjd med resultatet. 
Vi satte in två lösa bitar hår till i mitt eget så det skulle ge lite utfyllnad. Tyckte det såg så roligt ut när Micke, min frisör, hade satt in de två bitarna innan de var inklippta.. En liten titt på hur långt hår jag kunde få igen en gång i framtiden.. njae=)


Så här blev det efteråt!


Som sagt, hade många olika kläder o olika frisyrer som vi testade och vi hade så kul!
Kunde tyvärr inte ta bilder själv, eftersom jag plåtades hela tiden. Så jag vet knappt själv hur jag såg ut i alla outfits=) haha!! Ska bli väldigt spännande att se sen!!! 

Hoppas ni kommer tycka det blir fint!!

Nu måste jag försöka ta itu med min kyl som har stått o pipit hela morgonen.. den gör så ibland och jag brukar fixa det, men denna gången tar det en väldig tid... ska inte alltid vara enkelt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Annaa Nordin

Smakar inte de där godisarna papper med surt pulver i? :P

2009-05-07 @ 12:26:24
URL: http://annamupp.blogg.se/
Postat av: Mats Sellbom

Du är ju lika vacker vare sig du har kort eller långt hår.Angående kylen så brukar den larma om frysen inte har tillräckligt låg temperatur prova att höja termostaten lite.

2009-05-07 @ 22:07:03
Postat av: Luigi Donatello Asero

Fina bilder, Sanna

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-05-08 @ 05:23:56
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! Fin blogg du har! /Malin

2009-05-10 @ 20:23:29
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0