Nu ska det målas!!

Idag kommer äntligen mina älskade föräldrar upp!!!!!!!

Vad jag har saknat de ska ni tro! 
Det var såå längesedan!!

De kommer ikväll och det har varit full fart på mej sen klockan 08.00 i morse åtminstone! 

Pappa har lovat mej att han ska hjälpa mej med att måla mina dörrar, ska ha de helvita, så i morse var jag på Bauhaus och köpte färg och penslar och allt möjligt.. fattar i princip ingenting av allt det där, men till slut fick man med sej allt!

Här ska det målas!


Handlade även lite grejer till min balkong, så jag kan rengöra den och sen ÄNTLIGEN sätta ut lite möbler.. mm det stämmer. har fortfarande inte köpt några ens=)
Kanske mamma och pappa kan hjälpa mej med lite städning där ute oxå.. hihi..
jag ska lägga på min allra bästa charm=)

Plus att de faktiskt kommer få mina fantastiska räkmackor i kväll när de kommer=) Då kanske de går med på det!!
Vår familj älskar räkor så det blir liksom lite standard!

Nu ska jag alldeles strax åka till "Ruthan" för att ha sista klädprovet av min klänning som jag har tänkt ha på mej i morgon och på Onsdag på ABBA konserterna=) whiee!! Så spännande!

Sen är det dags för det stora repet med alla körmedlemmar i kväll! Det blir maffigt!

Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0