Presskonferens inför ABBA konserterna!

God kväll!!!

Oj oj vilken schlager yra det är.. Jösses!
Man får tre eurovision kvällar under loppet av en vecka! En vecka!
Jag blir både exalterad och lite trött.. =)
Men det är ju en del av hela grejen!

Självklart ska jag titta i kväll!
Jag har ju hissat Norge hela tiden och hoppas att jag får samma känsla i kväll som när jag hörde och såg det första gången!
Har ni någon favorit?

Sen har vi ju även svenskar som är med i andra bidrag i kväll så de hejar jag också på! 

Idag har jag varit inne i stan(!) och shoppat lite.. vilket var ett väldigt bra tag sedan.

Det är faktiskt ganska sällan som jag åker in till stan för jag hinner inte riktigt, eller så kan ibland även bero på att det är sååå mkt folk=) Underbart, men det blir sådana köer i affärerna och man blir aldrig klar.. haha.. ja så kan det kännas ibland!

Men jag hade jättemysigt. 
Köpte ett set kläder för morgondagens presskonferens inför ABBA konserterna i Berwaldhallen den 26 och 27/5!!

Åh vad jag ser fram mot det evenemanget. Så många körsångare, maffigt band och så får man sjunga ABBA!!!! whieeee!!
Ni vet väl att om ni vill gå och titta på någon av konserterna så finns biljetter på www.ticnet.se  Kom dit vet ja!!

Trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gillar Norge. Har bara hört honom en gång inte hela låten då heller, men den va bra ^.^

2009-05-14 @ 20:26:14
Postat av: Mats Sellbom

Det är väl Norge Danmark och Irland som står i en klass för sig.Övriga har en rent amatörmässig standard.Synd om Finlands bidrag i Tisdags ljudet var ju under all kritik sången försvann tekniken verkar inte fungera fullt ut.

2009-05-14 @ 22:03:26
Postat av: sss

Arashs låt är mkt trevlig tycker jag : )

2009-05-15 @ 08:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0