Studion o världens godaste räkmacka!

Har precis kommit hem efter att ha varit i studion och jobbat lite på plattan!!
Det var ett litet tag sedan jag var där och det kändes så skönt att komma igång lite igen!

Det är häftigt att jobba med ett album och när man kommer till en punkt då man känner att man kommer bli nöjd med det man har gjort=) Härligt!!

Alltså, ni måste bara få se en bild på världens godaste räkmacka på rostbröd=)


Den fick jag smarra i mej igår! Underbart god.. 

trevlig kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jollan

Å lycka till med skivan!



Kram!

2009-05-21 @ 20:58:00
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Marcus Petersson

När kommer nya plattan ut?

Längtar redan.

Gillade din förra platta mycket.

Härligt att du börjat sjunga på engelska med på plattorna. Kram

2009-05-21 @ 21:02:26
Postat av: Anna

Gud vad gott det der sog ut. Nu saknar jag den svenska maten ennu mer. Her nere i Spanien e all mat jag for olika nyanser av brunt och smakar ingenting. Men kommer hem om en vecka. Kommer eta hur mkt som helst do, haha.

2009-05-21 @ 22:39:45
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

jag gillar ordet "värld"...

vare sig i nominativ eller genitiv i bestämd eller obestämd form..

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-05-22 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0