Trött.

Trött... jag blev det alldeles precis nu.

Har precis kommit hem från "Ruthan" som jag kallar henne för. Om ni undrar varför hon har fått det namnet så är det av den enkla, härliga anledningen att hon heter Ruth Anderson! Och hon är världens bästa!

Klänningen som hon håller på att sy om till mej har blivit jättefin. 
I morgon kommer jag ha den på mej och jag längtar efter det.
Ni som kommer till Abba konserterna lär få glimta den=)

Ruthan är jag så tacksam över att ha fått träffat. Men när jag kom in på hennes kontor idag så fick jag se världens största sax!! Den fick knappt plats på bilden=)


Försökte tom låtsas klippa med den, men oj vad svårt det var! Fick nästan ta till andra handen.. puh..

Ruthan är även kvinnan som sydde min klänning till förra årets "Allsång på Skansen" Älskar den klänningen och ska verkligen använda den i sommar. Hittade denna bilden upphängd på hennes kontor!



Nu ska jag vrålrepa på ABBA låtarna inför repet ikväll. Det kommer bli en lång kväll....

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Såg ett klipp på youtube där du sjunger en snutt på Thank you for the music är väl från nåt rep det låter hur bra som helst.Dessutom får du massor med beröm för ditt sätt att sjunga i klippet och det är bara att hålla med.Det blir nog fina konserter synd att man inte befinner sig i Stockholm men ett stort lycka till med konserterna 600 i kören det måste vara häftigt.

2009-05-25 @ 21:52:35
Postat av: Håkan

Det var enkul bild på saxen. Jag undrar en sak angående detta. Du skriver att du försökte klippa och nästan fick hjälpa till med andra handen. Vilken hand är det? Vilken hand klipper du normalt med?

2009-06-05 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0