Vilka konserter!!!!!

whiiiieee!!! Jag blir så lycklig!

Det har varit en väldigt lång dag idag.
 Det har varit både rep och två långa konserter.. men jag klagar verkligen inte.
Dessutom kan jag säga att jag har ju "bara" gästat den helt fantastiska kören som stod uppe hela konserterna och sjöng och sjöng!! Oj vad duktiga de var.

Sen kan jag oxå säga, JAG ÄLSKAR GOSPEL! Har alltid gjort, men det har inte blivit så många konserter av den genren.
Det är roligt att sjunga, det finns inga gränser. Det är glädje rakt igenom!

100 tals körsångare har givit konsert idag i vårt fina konserthus.
Jag var en av solist gästerna och det blir ett minne för livet!


Tack till alla ni som varit där, både publik så väl som kör, musiker och alla som jobbade där.

Ni Alla gjorde ett grymt jobb idag!

Jag går och lägger mej lycklig.. återigen=)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Luigi Donatello Asero

Sov gott, Sanna

Luigi Donatello Asero

2009-05-10 @ 23:06:53
Postat av: Annaa Nordin

Kommer du till Gotland något? :)

2009-05-12 @ 09:24:14
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0