Vilken stress!

Nu är man hemma från frisören! Nu är man i ordning i huvudet igen som jag också brukar säga=)
men oj oj oj vilken stress det är på tunnelbanan.. Puh man blir ju helt slut när man kommer hem.

Jag åkte ju i värsta rusningstrafiken, men vad man får kämpa för att inte få smått panik!
Jaja, nu är jag hemma i lugn o ro igen=)

Har varit en härlig dag idag! 
Var på gymet i förmiddags och tränade. Såå härligt efteråt!

I morgon blir det kul! Då ska jag till min stylist och "ruthan" som kommer sy om en klänning vi hittat för Berwaldhallens konserter!!!! Gillar den väldigt mkt, men den ska bli lite annorlunda... 

Ser så fram mot de ABBA konserterna. Det blir ju hela 4 stycken konserter med 600 körsångare=)))) Whieee!!

Kraaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Varför måste man stressa i tunnelbanan det går ju ett nytt tåg om några minuter.Man undrar om dessa stressade mäniskor reagerar på att de bor i en så fin stad med så fina vyer och med allt vatten runtikring.Man hinner nog inte ens njuta av en liten tur ut till fjäderholmarna detta paradis 20 min från slussen synd att de missar att njuta lite också varför?

2009-05-20 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0