Den första November!!!!!

hahahaha.. MIN MÅNAD ÄR HÄR! I November händer allt roligt=)
Min födelsedag för det första...(Undrar hur många år jag kommer tycka det är kul)
För det andra åker jag på turné! Sen 2001 har det alltid varit någon sorts av turné i November-December för mig=) hihi.. Underbart! JAg ser alltså bara fram mot November!
Däremot måste jag ju säga att månadens första väderdag inte har fått toppbetyg precis. Näh, det får faktiskt skärpa sig lite om man ska kunna få nära och kära att ÄLSKA denna månaden lika mkt som jag=)
Jag har ju själkvklart flera favvo månader som Augusti eller Maj men November är lite speciellt..
Har ni någon favorit..?
Idag har jag varit i studion och jobbat med plattan. Fantastiskt kul. En inspiration och glädje.
Det är en del som har frågat om vart man kan få tag på biljetter när jag ska vara i Gislaved. Jag har inte glömt er, det är bara det att jag inte har fått någon kläm på vart man får tag på det..Men jag har i alla fall hört mig för om det, så svar ska förhoppningsvis komma till mig snart.
Allt för nu=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är också lite.. iiihi.. för att du fyller snart :P haha. Så roligt ju!!



Hm, favvo-månad.. va svårt, jag har som sagt flera också. Mars, Augusti och December... Den sistnämnda längtar jag till något enormt. När det närmar sig jul, snön faller, alla dofter, paketinslagningar, julmusiken och alla julkonserter.. Åh, nu längtar jag ju bara ännu mer!! 1:a dec så ses vi i Gävle! :D



Åh va kul med plattan, hoppas allt går toppen. :D Längtar så tills man får köpa och höra den!!



PUUUUUSS & KRAAAAAM

2009-11-01 @ 18:00:52
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i förskott på födelsedagen!! :D Jag fyller 19 år imorgon, och visst är det roligt!! :D

2009-11-02 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0