En dag på jobbet!

Så här såg min dag ut idag!
11.00 var jag på kontoret i stan och hade intervju med en tidning inför min 25 årsdag. Vilken ära för mig att de ville skriva om min födelsedag=) Mkt trevligt!
Hade lite möte med min manager om massa saker, fick i mig en form av lunch bestående av kräftstjärtar och quinoa(stavas det så?) jag säger bara USCH! Jag vet inte varför jag skulle ta quinoa, skulle försöka vara ännu nyttigare, men det var absolut ingen hit!!! Annars var den god.
Sitter och äter min lunch på kontoret då jag även hälsar på en man som har möte med skivbolaget. Blir så glad för jag får prata Engelska!! Älskar det=) Hade ingen aning om vem han var, men får efteråt veta att han jobbar med massor av artister i UK bla MADONNA!!! WOW..
Lever på detta i några minuter innan jag går vidare på stan för att möta upp min stylist för klädprov hos vår underbara Ruthan som har sytt en hel del till mig. Hon är kanon! Allt tog lite tid, men är nu hemma och så glad över hur mina kläder kommer se ut till julkonserterna. Känner mig mäkta stolt=)
Öppnade precis min mail och jag kan säga att jag lär sitta med den ett tag.. haha.. En massa fina mail!
Underbart!
Har det hänt er något roligt idag?
I morgon ska jag in till studion igen. Är verkligen inne i något studiostim nu. Det pirrar i kroppen, jag är förväntansfull och brinner för nytt material!
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det ska bli väldigt kul och få lyssna på din nya skiva när den kommer ut:) Min dag kunde nog ha varit bättre tror jag:P



Skönt att du har haft en bra dag, puss & kram<3

2009-11-02 @ 17:42:16
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Det stavas quinoa och jag tycker att det smakar gott.

Jag äter det själv ibland.

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-11-02 @ 18:30:14
Postat av: Maria

Längtar såååå till din nya skiva kommer ut! :)

Idag har man varit på skolan. Och nu gör jag mina läxor och läser din blogg samtidigt. Hehe :D

Kram Maria från Luleå

2009-11-02 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0