En ledig Fredagkväll!

Har haft sista repet idag med julgänget innan vi åker till Luleå på Söndag för att fortsätta med prodrep som det kallas innan premiären är!
Det har varit långa dagar nu, men det känns som om allting kommer bli super bra. Alla är totalfokuserade och tycker det är väldigt skoj, så det känns som att det kommer sitta bra till första konserten=) Det går så snabbt nu tills det är dags!!!! Ska bli såååå roligt=)
I kväll är jag då ledig och det känns faktiskt ganska skönt. Ska bli härligt att bara slappa och låta allt rep smälta in. Kan bli väldigt mycket information ibland och då behöver man få lite tid på sig att låta det lägga sig i huvudet=)
I morgon kommer alla mina kläder från min stylist packade och klara.. haha.. underbart! Då kan jag bara lägga ner de i min resväska. Känns otroligt skönt att inte behöva tänka så mycket på just de sakerna.
Det lär nog bli att jag somnar i soffan ikväll.... Tycker verkligen det är underbart. Kommer ihåg när man var liten och man somnade där. Då kommer mamma eller pappa och säger för femtielfte gången till mig att jag måste gå och lägga mig i sängen istället.. oj vad irriterad jag kunde bli då. Men de hade ju så rätt.. men i kväll lär det nog bli sömn där i alla fall!
Hoppas ni får en mysig Fredagskväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad häftigt att du åker till Luleå på Söndag. Det finns inga ord på hur mycket jag längar att få träffa dig igen Sanna!!!!<3333 Det finns kanske en liten chans att jag hinner se dig innan julkonserten =)

Ha det så bra så kanske vi ses innan torsdag!

Kram Maria från Luleå

2009-11-20 @ 19:44:26
Postat av: Micke

välkommen snart till Norrbotten då:))

bara synd ni inte kom till Boden istället;)

fast ta med regnkläder.. bara regnat häruppe senaste veckan så ingen julstämningn precis:(



ha en mysig helg!

2009-11-20 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0