Ett ljus i mörkret!

God kväll kära vänner!
Hur har ni det denna Måndagskväll?
Jag har precis satt mig i mitt mysiga kök. Tänt en massa ljus, gjort en kopp te och har apelsin framför mig som jag ska hugga in på=) Kommer sitta här hela kvällen antagligen och repa texter och melodier inför julturne'n.
Vi börjar repetera så smått nu på Onsdag och då måste man ju vara lite förberedd=)
Det är många som inte gillar hösten, men för mig kan det betyda så mycket lugn. Bara det här med att få tända ljus. Det gör mig otroligt avslappnad.
Kolla vad mysigt=)?
På återseende...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det ser jättemysigt ut ju!:D

Har bytt länk till min och Alexandras tre S blogg:P



Hoppas att man kommer få se eran julkonsert på tv, det vore sååå kul:D Aja, det låter iaf som att du har det bra:), skönt och höra!:)

Puss<3

2009-11-10 @ 18:44:47
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0