Förberedelse inför Middagsmöte=)

Hej fina du!
Sovit gott? Vaknat upp på rätt sida?
Jag har sovit sådär... Men jag vaknade ändå upp med ett fantastiskt humör=)
Håller på för fullt inför kvällens trevliga händelse.
Lotta och Kent från Mlp kommer till mig ikväll för att ha lite möte. Vi bestämde oss för att vara här istället för att sitta på kontoret! Så det lbir lite middag och en massa snack och planering... TYVÄRR kan jag inte berätta för er vad det handlar om än, men så småningom kanske=) hihi!
Men i alla fall, när man får gäster så måste man ju göra lägenheten lite i ordning.. (Lotta kommer antagligen läsa detta inlägg och därför även inspektera mitt hem när hon kommer...haha) Ska bli supernice att de kommer!
Måste visa er mina nya skor som jag köpte för ett litet tag sedan.. Först tänkte jag att jag aldrig kommer använda de, men nu har de tom hittat sin plats på skohyllan, så snart ska de på=) Tycker de är lite coola med sin "pjäxinspirerande" stil.
Allt för nu=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Micke

hej:)

hoppas du får en lyckad kväll då:)

Kram Micke

2009-11-04 @ 15:23:18
Postat av: Carro

Coola skor verkligen!!! :D Hoppas få se dig ha dem nån gång nu då ;) haha.



Hälsa Lotta!! Hoppas ni får en trevlig kväll..



PUSSSSS

2009-11-04 @ 18:03:26
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Coola skor! :D Hoppas ni får en mkt trevlig kväll.

Kram Maria från Luleå

2009-11-04 @ 19:24:36
Postat av: Carina

Hej igen.

Tnkte bara höra med dig ifall du har tagit reda på vart man kan köpa biljetter till när du är i Gislaved..

Jag kollade i min lokal tidning idag och där stod det tyvärr att det var slutsålt.

Men jag undrar ändå om det finns någon möjlighet för mig att kunna få tag på biljett.. Vill ju SÅ gärna se dig!!



Ha det fint

2009-11-04 @ 20:03:52
Postat av: Anna

Jag vaknade på rätt sida idag och var på jättebra humör i morse, men under dagen har jag känt mig lättirriterad. Tror att jag mest är trött. Man blir ju det ibland.



Hoppas ni får en bra kväll med massa bra beslut :) <3

2009-11-04 @ 20:29:39
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: zilke nielsen

hej Sanna!

nej jag vaknade inte på rätt sida men var ändå i bra humör hela dagen... nåvel jag undrar mig över hur du har sovit, för du skriver bara att du har sovit sådär... hur? om jag må fråga... känner i det att när man sitter om kvällen och läser Sannas blogg och man plotslig känner hur ens ögon börja att slocka, men man vil läsa det hela. man vil veta vad hon har gjort idag självom man är trött så gör man det. vanvittigt!!! säger jag bara...



nåvel nu vil jag gå och lägga mig.



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-11-15 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0