Första dagen i Luleå!!!

Hej på er alla goa människor!
Nu har första repdagen i Luleå gått.
Vi åkte vid 09.30 i morse från Arlanda flygplats... jättepigga och med en MASSA packning=)
Satt med Sonja på flyget och vi snackade hela tiden om att allt nu sätter igång och hur spännande allt är!
Har verkligen repeterat hela dagen sen vi kom upp hit. Det är mycket som ska sättas även om vi alla är väldigt säkra på alla låtar. Man ska sätta ljudet så man känner sig supertrygg i det. Gå igenom vart man ska gå in och ut, lite inslag av andra saker och det tar lite tid. Men vi har underbara människor som är med oss hela tiden och ser till att vi gör rätt=) Allt ska sitta till premiären!
Ett rep behöver absolut inte vara tråkigt.. inte med de här killarna i bandet!
Robin, vår kapellmästare kände för något annorlunda på huvudet idag...
Jocke Otterbjörk, vår basist i gänget satt så gött när jag kom in i replokalen så jag bad honom att göra sin "snyggaste Pose" ... *fniss*
Jag och Sonja precis innan vi ska gå in!! Det var en helt bedårande dag i Luleå. Solen sken och det var så här gnistrande kallt i luften, men oerhört friskt! Jag älskar det. Tänk om det kunde vara just det vädret när vi åker genom vackra Sverige den här julen=)
Har precis kommit upp på rummet och är helt slut. Kommer verkligen att slagga snabbt i natt!
I morgon är det dags för rep i gen kl 10, så man måste ju få lite "skönhetssömn"...
Stor kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är för härliga, haha! Snart Örebro dags :D Ses då! <3

2009-11-22 @ 22:34:23
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Micke

vilken tur ni hade, så vädret kom med er;)



antar du har fullt upp med rep mm.. skulle då annars gärna kommit till Luleå o sagt hej till dig;)

ifall det råkar vara möjligt skicka mail på min e-post här..



ha det så trevligt här i Norrbotten:)

Kram Micke i Boden

2009-11-22 @ 23:33:22
Postat av: Carro

AAAAAH!!! Sanna vet du, du kommer döda mig om du fortsätter att överraska mig med bilder på dig och Sonja tillsammans! Ni är så otroligt sööta, och jag saknar er så enormt mycket.. Tårarna rullar ner för mina kinder, ååh. Jag vill träffa er NU, krama om er och säga att ni är BÄST!!! Men snart så, NIO dagar.. Wow, helt otroligt, SNAAART!!! :D



Hälsa Sonja så mycket! Även Shirley och Måns. :)

Ha så kul på repen imorgon,

Kraaaaaam

Carro

2009-11-22 @ 23:36:21
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Välkommen till Luleå!=)

I söndags när jag skulle hem från min träning så såg jag en av era medlemmar :D Jag såg nämligen Shirley Clamp gåendes vid smedjan ungefär =)

Hoppas alla rep går jätte bra! =)

Kram Maria från Luleå

2009-11-23 @ 06:44:10
Postat av: Ellen

Söt bild på dig och Sonja[v] Skönt att det går så bra för er på repen:)



Lycka till premiären, nu är det inte långt kvar:O

Puss & kram<3

2009-11-23 @ 18:17:55
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Danni

Fan va gött att ni är i Norrland! Välkommen! Ta en sväng förbi Piteå också ;) haha nämen! Ni är bäst!

2009-11-28 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0