Fullt ös!

Välkommen härliga Fredag!
Jag har gått så mycket de här dagarna denna vecka så jag börjar känna träningsvärk i benen nu=) haha.. härligt!
Eftersom jag inte hinner springa de här dagarna har jag promenerat in till stan till alla mina möten och promenerat hem efteråt. Har kanske blivit lite mycket utav den varan, då kroppen börjar säga ifrån. Tycker ju det är så otroligt skönt att gå!!

Det var så härligt i morse när jag vaknade. Sov verkligen till klockan ringde. Hade ju fått sovmorgon, men trodde aldrig att jag skulle sova tills det var dags att stiga upp, men jo då!
Gick in till kontoret på Söder där även studion ligger. Spelade in en låt som jag älskar. Den gör så man går omkring med ett leende på läpparna hela tiden. Otroligt happy låt!

Lotta kom in i studion med kameran i allra högsta hugg och tog ett par bilder..

Me in action..


Sen upptäcker jag Lotta och blir så här glad=)


Fick rusa till nästa möte som var mitt sista klädprov. Lotta sprang med. Hoppade i klänningen och blev så fantastiskt nöjd. Älskar verkligen den här klänningen. Längtar tills jag kommer få använda den=)

Nu MÅSTE jag repa inför morgondagens två konserter.
Ska först till Gislaved och göra ett gig , direkt efter det åker jag och min pianist Peter Ljung vidare till nästa ställe för ett företagsgig! PUH, vilken grymt nice dag jag har framför mig=)
Hur ser er helg ut?
Åh, måste titta på Idol ikväll. Har inte tittat på det på evigheter känns det som. Har ni någon favorit ni kan tipsa mig om?

Ta hand om er!
Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Maya

Låter som du verkligen har en härlig dag!

Ser fram emot att få se din klänning!

/Maya

2009-11-13 @ 19:58:00
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åhh, va glad att du har en blogg där du berättar det saker som händer i ditt liv.

Alltid lika söt är du[v]



Min helg är helt läxfri, känns riktigt gött:D



Reza var min favorit men nu vet jag inte längre. Men det hade varit kul och se Erik och Tove i finalen i Idol.



Ha en bra helg!:D Puss<3

2009-11-13 @ 21:38:18
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, du har allt fullt upp du, lövely :D



Tittade du på Idol ikväll nu då?! Vilken är/var din favorit?! Min favorit är helt klart Mariette, men jag gillar även Erik och Tove! Alla är grymma på sina sätt!!



I helgen ska jag... imorgon ska jag till valbo och se idolerna (de som åkt ut), uppträdande/signering. Mycket kul! Och på söndag ska jag till Sthlm och städa ur rummet jag hade där.. Lugn helg med andra ord!



Ha det toppen på dina konserter och hela helgen!

Jag saknar dig så!

Kramar Carro.

2009-11-14 @ 00:12:57
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Jonna

Mariette är en favorit.

Nu är det ju lördag men jag ville bara säga det ändå.

Hon är cool och har en fantastisk röst. Precis som en viss tjej som heter Sanna Nielsen. :)



Kul att du bloggar. :)



Såg att du tänkte på att köpa pepparkakor. Well, jag är pepparkaks galen. :) Allt med pepparkakssmak är gott! :) Så idag ska jag göra pepparkakscupcakes. :)Mumsigt värre. :)

2009-11-14 @ 11:40:20
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mina helgplaner bestod faktiskt delvis i att spela med Gislaves orkesterförening! :)

2009-11-14 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0