Gislaved och Östanå!!!

Har precis kommit innanför dörren till mitt hem för att pusta ut en liten stund innan det är dags att åka iväg till nästa ställe.
Den här helgen har ju minst sagt varit händelserik.

I Fredags var jag ledig och satt och zappade mellan Idol och Skavlan.. Min favorit i Idol är Tove. Hon är så cool, har sin egen stil och det känns som om hon förvandlas till någon helt annan när hon går ut på scen. Känns spännande!
Reza tycker jag är en fantastisk sångerska. Jobbar hon med sitt uttal lite mer så kan det nog gå jättebra för henne=)
Tycker överlag att Idolerna är väldigt duktiga i år.

Min Lördag började med att åka bil från 8 på morgonen till härliga Gislaved där jag sjöng med deras underbara orkesterförening! Det var en nyinvigning av den fina konsertsalen den dagen. Det gick superbra! Det var sååå roligt. Orkestern spelade helt fantastiskt och som jag sa till de så är det sällan ett rep samma dag som konserten äger rum går så enkelt! Publiken på plats var inte sämre. De gav oss en enorm energi. Hade gärna sjungit ännu mer, men det får bli en annan gång kanske=)

På plats i salen innan repet..


Jag tror de var nästan 70 personer i orkestern som skulle få plats på scenen.. MÅNGA!!


Precis innan jag går upp på scen första gången..


Efter konserten i Gislaved var det dags att sätta sig i bilen IGEN och åka till Östanå för att företagsgigga för Volvo.
Var ganska trött efter en så lång resa ner till Gislaved och konsert på det, men efter lite sömn i bilen så var jag på tipptopp till nästa gig! Det blev en väldigt lyckad kväll och jag gick och lade mig nöjd och glad!

Här är jag i bilen på väg till Östanå.. Bilden tagen precis innan jag slocknar=)


En underbar helg har det varit.
Den är ju inte riktigt slut heller=)
Om en timme ska jag träffa upp julgänget för att repa återigen. Har hunnit repa själv i bilen på alla stämmor och det känns som om det börjar sätta sig nu.. ska bli kul att se alla igen! Det var ju så längesedan.. hela 3 dagar har gått sen sist... haha!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är så himla fiin Sanna. Ska bli såå kul och se er snart igen:):D



Ps, har du sett tre S bloggen?, håller på att göra om den:)



Ta hand om dig, så ses vi snart!:D<3

2009-11-15 @ 15:36:41
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Conny.

Jo, du har väl inte lust att förgylla höstmörkret i Vimmerby, genom att ta med dina vänner och komma hit och sjunga.. Det hade varit kul!

2009-11-15 @ 17:18:41
Postat av: Amanda

Håller helt med dej ;) Tove har egen stil!

2009-11-15 @ 18:34:22
Postat av: Jari S.

Hej Sanna

Tänkte bara skriva till dig och säga att jag läser din blogg, ja nästan dagligen men skriver inte kommenarer lika ofta, men såg nu att du hade skrivit om Idol som även jag kollar på och att även du har Tove som favorit, tidigare hade jag Mariette som favorit men har nu svängt och håller på Tove för hon var grym nu sist.

Helt otroligt att du tycker just det samma som jag och juryn om hennes uttal, när Reza sjöng Halo för jag reagerade på uttalet att det inte var det bästa.

Ganska märkligt men jag instämmer med dig tycker oxå att årets Idoler är duktiga men ändå läser man att startfältet i år är det sämsta, jag fattar då inte vad de menar med det för så dåliga är de inte.



Ha det bra

Hälsningar Jari

2009-11-15 @ 19:27:26
Postat av: Victor / Gislaveds Orkesterförening

Hej Sanna!



Tack för ett grym konsert i Gislaved! Hoppas det blir någon gång ingen!

Du är en fantastisk sångare!



/Victor

2009-11-18 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0