Hög tid att blogga!!!

Hej på er!!!!!
Vad jag har längtat efter att få blogga ska ni veta.
Det har verkligen inte varit tillfälle att blogga förrän nu, eftersom det har gått i full fart sen premiären.
Det tar ett litet tag innan man kommer in i hela turne svängen. Jag håller på att försöka få till det här med att mobilblogga. Det ska ju gå, men det har inte riktigt fungerat som det ska. Måns försöker hjälpa till... men vi hinner aldrig klart då det alltid är något som ska göras. Idag har vi i alla fall 1 dag ledigt, så då blir det ett inlägg nu istället=)
Det är helt underbart att vara ute på turne. Speciellt med det här goa gänget! Det är super kul, underbara människor på scen plus att varje publik vi får möta ger oss en otrolig kärlek och energi!
Här kommer lite bilder från första rutten...
Här ser ni en bild på oss tjejer efter vårt gig i Östersund. Alla var i olika faser eller vad man kan säga.. haha..
Jag var helt klar för att gå ut till bussen. Shirley och Sonja hade fortfarande morgonrocken på sig=)
Det här är precis(!) efter PREMIÄREN!!! Vi var otroligt glada, men grymt svettiga.. haha!!!
Här har jag intagit den mysiga soffan i vår fantastiska turnebuss!!!
Detta är dagen då jag fyllde 25 år!!! WHIE.. Vilken underbar dag jag hade. Fick frukost på sängen, massa människor som hörde av sig (tog mig 2 dagar att svara på alla meddelanden) Här har jag ingen aning om vad som skulle hända.....
När vi kom till hotellet i Umeå för en snabb incheckning så ser jag helt plötsligt att mina föräldrar står där!! Ni skulle sett min min just då. Jag bara gapar och får fram några enstaka ord som "...Ni är här, ni är verkligen här.."
Kunde inte tro att det var sant. De hade flugit upp till Umeå från Skåne bara för att överraska mig på min födelsedag. Jag blev oerhört rörd över detta. Med sig hade de presenter, choklad och lite champagne som jag fick fira med lite senare... Tack mina underbara föräldrar, ni betyder allt!
När man kommer till hotellrum brukar det alltid stå välkommen på tv skärmen.
Denna dagen stod det även...
Underbart=)
Produktionen hade ordnat en massa tårtor som vi åt av! Blev otroligt firad.
Min dröm gick även i uppfyllelse. Publiken hurrade för mig så fint när jag stod på scen!!!
Efter konserterna så fick jag fira lite med min familj och mina nyfunna vänner på turnen.
Vi visste att dansbandet Drifters skulle spela i Umeå den kvällen så jag , mina föräldrar, delar av bandet och Måns gick iväg och lyssnade lite på de och tittade mest på när alla dansade så fint! Mamma och pappa tyckte det var fantastiskt, då de älskar att dansa till den musiken!
Den här bilden är lite suddig, mamma har tagit den. Får skylla på henne=)
Ni ser att det är jag och Måns inne i lokalen där Drifters spelar!
Tillbaks på hotellet... en superlycklig 25 åring!
Vill även passa på att tacka Er för Alla Underbara grattishälsningar jag fått både här på bloggen och på min hemsida. Tack även till alla er som skickat fina kort och presenter till mig. Det värmer så och jag kommer aldrig glömma det.
Här är jag med min favoritkofta som jag fick av mina föräldrar i födelsedagspresent!
Shirley tog bilden! Visst är den fin?
En utsiktsbild över Höga kusten när vi åkte genom Kramfors... så magiskt vackert. Syns inte riktigt på bilden, men ändå..
Vårt land är verkligen vackert!
Idag håller jag på att tvätta och packa om väskan.
I morgon är det dags igen. Då åker vi till Gävle och gör 2 konserter.
Ska verkligen få mer tid till att blogga nästa rutt....
Förresten, snart kommer en överraskning.... Vänta lite till...
Masa kramar!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har längtat efter ditt bloggande. Men jag förstår såklart att du inte hinner alltid ;)

Fina bilder!=)

Ha det så jätte bra Sanna!<3

Kram Maria från Luleå

2009-11-30 @ 15:53:52
Postat av: Micke

oops

Missat gratta dig ju..

Grattis i efterskott!!:)

ser ju på bilderna o din text du haft en underbar dag:)



ha en fortsatt trevlig turne o allt:)

Kram Micke

2009-11-30 @ 16:03:06
Postat av: Anna

Åååh vad kul med lite bloggande igen :D Jag har väntat, haha. Vad fina bilder du delar med dig av. Verkligen jätteroligt och se.



Vi ses på torsdag! :D Kan knappt vänta! Men då har jag en liten överraskning till dig och de andra också ;) <3

2009-11-30 @ 16:33:44
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ellen

Oj, vad ska man skriva som en kommentar på detta inlägget?, hihi



Först vill jag säga, vilka gulliga föräldrar man kan ha då, haha:D Jättesnällt av dem att flyga ända till Umeå från skåne. Roligt och läsa att du hade en bra födelsedag, det förtjnänar du(L)



Eran konsert verkar vara sååå himla bra:D Som alltid så lägger du så fina bilder:D



Hoppas att du har haft det bra idag nu när ni har fått vara lediga:)



Puss puss<3



Ps, kanske lite lång kommentar men:P Jag blev glad att du hade bloggat!:D

2009-11-30 @ 16:52:08
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh fyfaan va ni va bra i ösund:) alla 4a va jätte duktiga(:

2009-12-01 @ 18:28:06
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: zilke nielsen

hej sanna!

jag hade skickat ett brev till dig, kanske ka det inte varit kommit fram till ännu eller hur?

nå vel, grattis med de 25 år!!! ser du har haft en bra dag... det hade jag faktisk ochså. solan sken upp hen på aftonen så man var tvungen att ta en liten promenadtur i skogen. ah! så himlaroligt! jag tänkte på hur mkt du visar oss av ditt liv, och jag tycker att detta symboliserar kärlek till publiken, till folket. och därför vill jag ge dig något tilbaka:



mkt kärlek

din kompis zilke

2009-12-02 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0