Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Oj oj oj. Vaknar upp, tittar ut genom fönstret och ser värsta snöstormen! Förlåt, kanske inte värsta, kanske inte storm heller, men snöfall åtminstone.
hm..svårt att finna disciplinen till att ta sig i kragen för att springa en runda. MEN, det ska nog gå om ett litet tag=)
Vilken underbar kväll jag hade igår. Allt blev lyckat... (förutom att gästerna fick vänta på mat i ca 1 timme och 30 minuter..aj aj, inte bra) Bortsett från det så var kvällen oförglömlig=)
Vi tog många bra beslut, men det bästa var att vi spelade musik i x antal timmar. Kent spelade på mitt piano, Jocke på min gitarr, jag på sång och Lotta körade fantastiskt! Vi blev nya ABBA för en kväll!!! haha..
Vi alla älskar musik och igår var ett sådant tillfälle då man verkligen inser vad det betyder för oss!
Idag ska jag öva på en låt som jag ska testa på i morgon för en helt annan grej än till min platta=)
Kram kram!
Ps För er som undrar vart biljetter finns att köpa till konserten i Gislaved. Jag väntar fortfarande på svar. Så fort jag får det så får ni informationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0