Jill Johnson!

Hej på er!
Har precis kommit hem efter en fantastisk dag i studion.
Jobbade med Bobby vilket var ett bra tag sedan. Jag hade verkligen superkul!
Sjöng på två låtar som jag blev tokförälskad i direkt!
Har redan hittat många favoriter till skivan och det känns som att jag kommer bli superstolt! Så skönt att inte behöva stressa fram saker och ting. Det är det bästa=)
Fick med mig Jill Johnsons nya skiva med mig hem idag och tänkte jag skulle luta mig tillbaka och njuta av den lite senare.
Jag har tidigare berättat att jag älskar Jills musik och den sångerska och scenartist hon är! En otrolig ispiration.
Ni kanske redan har skivan?? Jag har ju inte lyssnat än, har ni någon favorit redan på hennes album?
Har haft ett jätteproblem idag som nu äntligen är fixat. Ni kanske har haft samma problem som jag?
Jag har Telenor som abbonemang och idag fungerade inte min mobil på hela eftermiddagen.... så fruktansvärt jobbigt. Det stod SIM  inaktivt!!!!
Jag visste inte vad jag skulle göra. Fick sån panik, eftersom jag har bara den telefonen! Ingen kunde nå mig vice versa. Otroligt irriterande.. Nu är den sitt vanliga jag igen, men tanken av att inte ha en fungerande telefon för mig finns inte.. Det utgör en stor del av min  vardag... puh..
Nu ska jag sätta mig och öva stämmor på alla jullåtar.. jösses, det är hur mycket som helst=)
kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Hej, Jag har lyssnat på Jills skiva, min favorit låt är Love is a rose =) Den tycker jag är jätte bra. Hoppas din nya skiva kommer snart =) Din röst är helt underbar =)

Kram Jenny

2009-11-03 @ 18:53:50
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Jag har aldrig haft en mobiltelefon i mitt liv.

Jag SMS:ar till Z. över Internet, ofta tack vare att jag är registrerad användare hos ett utländskt företag men jag letar just nu en mobiltelefon som stödjer ryska och kinesiska. Än så länge verkar Iphone den enda jag har hittat som klarar det och som finns till salu i Sverige. Jag har dock fasttelefoner

(varav 1 använder jag privat)och just igår ringde jag till henne.

Samtalet var inte långt, dock, vem vet om hon hade problem med telefonen..jag är liten ledsen just nu, jag bry mig om henne.

Ha det bra lilla vän

Luigi Donatello Asero

2009-11-04 @ 00:58:36
Postat av: Emelie

Hej sanna! jag tycker jättemycket om jill=) Gillar hennes röst och hennes musik ochså gillar jag counrty. Så jag har såklart hennes nya album:) Mina favoriter är No surrender och I cant make you love me:) Jag har ochså telenor och det burkar ochså hända att det står Sim inaktivt. För mig brukar det hända varje dag eller 2 gånger per dag. Det är jättestörande.

Hoppas vi ses snart=)



Kramar Emelie

2009-11-04 @ 09:21:08
Postat av: Nisse

Du måste stänga om din mobil och starta om den. Helst ha den av nån natt eller så...Pröva att ta ut simkortet och sätt dit det igen...

2009-11-04 @ 10:11:05
Postat av: danten89

Älskar "It's A Heartache" på Jills nya skiva.

Du kan verkligen höra hur Jill lever sig in i texten och musiken! =)))

Hoppas allt är bra med dig annars!

(Längtar tills när ni komer med Julturnén till Norrköping, kommer bli så underbart!)



Take Care<3

2009-11-04 @ 10:44:39
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: emelie

Jill är helt klart bäst (;

mina favvosar är "It's a Heartache, Lost without you love, no surrender och I can't make you love me"



(;<3

Kram!

2009-11-04 @ 14:53:27
URL: http://eemeliebeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0