regn o rusk...

Jösses!!!
Nu börjar jag känna mig lite trött efter att ha kommit hem klockan 5 på morgonen!
Efter gigget i Vara igår körde vi tillbaka till Stockholm eftersom vi skulle börja repa vid 10 idag inför julkonserten.
Vi körde en van med släp så det gick ganska långsamt på vägen plus att regnet öste ner och alla var trötta!!!
Men Martin, trummisen, hade med sig Toto 25 anniversary dvdn så vi satt och njöt av den musiken i ett bra tag. Den musiken är bara helt fantastisk. Den går aldrig ur tiden känns det som.
Kom hem och hoppade bums i säng och somnade som en stock! Men man har ju nästan varit lite "groggy" idag efter den dagen. Men jag är samtidigt helt lyrisk över konserten igår. Vi hade så kul! En underbar känsla att gå in i ett sånt fint konserthus och sjunga. Publiken var med på noterna och var en underbar samling av åhörare. Mitt band spelade magiskt och jag kände mig så trygg med de på scen. De är alltid underbara men igår hände det något speciellt! Det fanns en kör på plats som sjöng jättefint och jag fick chansen att sjunga ett par låtar tillsammans med de!
Det kommer lite bilder från konserten igår, men det kommer dröja någon dag då det inte fotograferades ifrån min egen kamera.
Annars har det ju varit fullt upp idag med rep hemma hos Sonja. Känns som om alla stämmor sitter finfint nu. Känns även som om vi börjar lära känna varandra lite mer. Tjejerna har jag ju jobbat med nu i 2 år, men det är kanon att även få jobba med Måns, en superduktig och proffsig människa!
Nu blir det en ganska lugn och tidig kväll för mig! Har ni haft något kul för er idag?
Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det lät som väldigt jobbigt. du kom hem 5 på morgonen o skulle sedan repa klockan 10. Det hade jag nog aldrig klarat:P Fast tur att allt gick bra igår:)



Min dag har nog varit bra men lite seg, för jag var egentligen ledig idag. Men var tvungen och åka in till skolan för att göra klart ett arbete som försvann i Måndags, då gillade jag inte datorer:P Fast jag har ändå haft det kul idag:) Själv längtar man enormt till eran julkonsert, fast för min del är det ganska långt kvar:P jag kommer se er 18:e Dec!:D



PS, ska bli kul och se bilderna:) Puss puss<3

2009-11-18 @ 21:14:43
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som du haft det super bra. Själv sitter jag och skriver en uppsats om depression. Visst låter det roligt? haha.

2009-11-18 @ 21:23:15
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: sanna

satt och tittade på klipp på youtube.. och fastnade på denna..

är detta verkligen du, sanna. tycker inte att det liknar dig och dialekten är väl inte heller så jättelik..??



http://www.youtube.com/watch?v=3wfl4Gspl8A



kram

2009-11-19 @ 09:56:19
Postat av: zilke nielsen

hej sanna!

låter som en bra dag för dig...

jag har ochså haft en superbra dag, eftersom jag skal til kör nu och sjunga och därefter skal jag till speider, det ska bli kul at prata med min bästa veninda igjen. just söker jag efter en mobil och då tänkte jag: vilken har Sanna? din låter ju bra eftersom den kan klara att vära ena telefon i ett helt hus!! så jag frågar dig vilken mobil har du, samsung eller sony ericsson eller något annat?



mysiga kväll hälsningar från din zilke

2009-11-19 @ 15:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0