Rep med julgänget!

Just nu önskar jag att dygnet hade 30 timmar!! Allting går i 180 så man knappt hinner med.. haha.. Men det är kul samtidigt! Tycker om när man har perioder där det är fullt upp hela tiden. Det blir en ordentlig adrenalinkick!

Har precis kommit hem från ett rep med mitt egna band. Vi ska ju ha en konsert i Vara konserthus i morgon vilket ska bli grymt kul!! Så längesedan vi spelade ihop och repet gick såå bra. Känner mig så trygg med dessa musiker!

Men, tänkte bara bjuda på några mysiga bilder från repet igår med julgänget..

Jag säger bara det. Måns Zelmerlöw har fått pluspoäng! Massor av den varan faktiskt.
Han hade med sig go fika till repet. Mums=)


Vi jammar lite innan det är dags...


Sonja=)


Och här är vi...=)


Så där ja.. Nu måste jag slänga mig in i taxin som ska ta mig till min stylist där vi ska pröva ALLA mina kläder till julkonserterna. Kolla så vi har allt och att det stämmer=)!!!!

Hörs snart!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, mysiga bilder på mysiga tjejer.. <3

Jag saknar dig/er, det är sjuuukt. Jag vill träffa dig/er NU!!! Jag räknar ner, 15 dagar kvar..



Kärlek och värme till dig.

/ Carro.

2009-11-16 @ 16:11:18
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Gunvor Rosensköld

Är så kul att följa din blogg, och se hur det går för dig.Massor med Lycka till från mig till er alla 4 men mest till dig!!

Kramar!!

2009-11-16 @ 17:52:58
URL: http://gunvorr.blogspot.com
Postat av: Ellen

Aww, va gulligt av Måns!:D Då fick ni säkert massa energi efter alla bullarna:P



Så fina bilder som vanligt:D Nu längtar jag ännu mer till julkonsertern:D

Aja, ni får ha det så kul:D Så hoppas jag att man kommer få se er i något tv sammanhang:)

Puss puss<3

2009-11-16 @ 18:16:27
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fina bilder! Har kommit på att det är inte alls långt kvar tills ni kommer hit till Örebro. Det är ju bara drygt 2 veckor :D Oj oj oj, vad jag längtar! <3

2009-11-16 @ 18:22:56
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu har jag inte kommentarat på evigheter känns det som. Så NU måste jag göra det :D Det har varit så mkt läxor nu så jag har inte hunnit med rilktigt. Men jag har läst din blogg varje dag, det gör jag alltid =)

Jag läääääääääääääängtar sååå mkt till jag träffar dig!<333 Det är ju bara lite mer än en vecka nu!:D

Ha det så Bäst finaste Sanna!

Kram Maria från Luleå

2009-11-17 @ 07:07:33
Postat av: EmmaS

Hej du.

Känns as knepigt att kommentera här, men va tusan.

jag undrar var och när eran julkonsert är?

Kram på dig

2009-11-19 @ 19:49:57
URL: http://emmmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0