Sitter på hotellrummet..

efter en lååååång dag i replokalen.
Man tycker ju att det mesta sitter när man har gått igenom alla låtar osv. Låtarna sitter ju visserligen, men alla in och utgångar. Vart jag ska gå in, vart jag ska gå ut, när jag ska gå, vad som händer efter den låten... haha.. det är så mkt just nu så jag håller på att bli tokig!
Vi har ju slutat att repa för dagen, men det lär bli några timmars rep för sig själv här på rummet. I morgon ska vi nämligen flytta till självaste konsertscenen!!! Ska bli otroligt skönt att komma på plats och se hur allt kommer att se ut.
Jag har tyvärr inte tagit några bilder idag... glömde totalt bort det. Allt har gått så snabbt och det har varit ganska intensivt..
men jag bjuder på en bild som jag tog för ett par minuter sedan.. En småtrött Sanna=)
Har precis gjort en intervju inför min 25 års dag på Fredag.. hihi.. ska bli jättekul med födelsedag!
Nu måste jag fortsätta repa..
Storkramen till er

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jättefin bild på dig:D Kan förstå att du inte har haft tid och ta massa bilder, hoppas att det kommer bilder från premiären sedan:)



Ha det gott!:D<3

2009-11-24 @ 17:52:36
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Linn

Måste bara säga att du passade himla bra i den frisyren. Gled in här när jag skulle försöka hitta frisyrtips. Ha de fint =)

2009-11-24 @ 19:57:30
URL: http://qaskiz.blogg.se/
Postat av: Samara

Jag har tyvärr inte råd att komma på din konsert i Umeå, men jag undrar om det finns nån chans att få träffa dig ändå och få en autograf ? Skulle vara så kul att få träffa dig.

2009-11-24 @ 22:57:06
URL: http://www.sasha-samara.blogspot.com
Postat av: Maria

Sööööt bild på dig Sanna!<3 Jag såg dig, Sonja, Shirley och Måns i tidningen som heter NSD =)



Kram Maria från Luleå

2009-11-25 @ 06:53:55
Postat av: Andreas

Du är väldigt vacker!

2009-11-25 @ 22:47:53
Postat av: Annica

Precis hemkommen från ett fantastiskt genrep här i Luleå! Vi njöt under två och enhalv timme. Det var roligt, underhållande och musiken var fenomenal!

Hälsa alla!

Kramar från Annica

2009-11-25 @ 23:34:53
Postat av: Hannadi

Kommer ihåg när du och Sonja var i Sundsvall ifjol och jag sjung med i kören som "förband" innan ni skulle sjunga på Birsta City. Nu är det jag som ska vara med i årets Sveriges Lucia! Hoppas du kikar in och skriver något om det. Är enda kandidaten från hela Norrland!



Fridens,

Hannadi

www.sverigeslucia.blogg.se

2009-11-29 @ 20:04:36
URL: http://sverigeslucia.blogg.se/hannadi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0