Vilken repdag!

Oj oj.. Sitter i soffan nu och är helt utslagen.
Det har varit en intensiv lång dag med massa rep inför julen.
Pratat om låtlistor hit och dit, repat in material, fått massa nya stämmor som ska sättas till i morgon inför nästa repetition. Kvällarna kommer bli otroligt långa innan allt kommer sitta som en smäck!
Det kommer sitta perfekt den dagen vi har premiär, och det är ju det viktigaste=)

Det blev inte så många bilder idag.
Det kommer helt ärligt lite i skymundan, men jag haffade Sonja en sekund=)


Sen får jag berätta en annan jätterolig nyhet, tycker jag!
Blev uppringd häromkvällen utav en man som sa att jag hade fått ett pris tilldelat till mig.
Det heter "TRUXA priset" och tilldelas varje år en Dansk eller Svensk artist som de anser gjort ett fint avtryck.
Förra året fick Sanne Salomonsen och i år fick jag det!!!!!!!!!!!

Jag blev såå chockad och blev naturligtvis väldigt glad över detta! Känns som en otrolig uppmuntran till det man gör och det ger mig en väldig kick inför kommande saker! Otroligt tacksam!


Som ni säkert ser så innehåller priset även en summa pengar. Jag har beslutat mig för att använda de till att köpa min alldeles egna mikrofon som jag kan ha med mig ut på mina konserter. Den mikrofonen som jag vill ha är precis i den prisklassen så det känns kanon att använda de till detta. Priset handlar ju om musiken och då är det här toppen!

Nu ska jag faktiskt göra mig redo för att SOVA!!
Måste verkligen vara noga med det just nu så man har massa med kraft och energi.

God natt och sov så gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

OH MY... lägg inte upp en bild bara sådär på dig och Sonja... Herrejises vad jag saknar er två! <3 Och jag längtar något enormt till julkonserten, kan det inte bli december snart, ååh!



Och Stort grattis till priset, gud va roligt!! :D Det är du värd, åh!



Hälsa Sonja och Shirley så mycket från mig!

Ha det toppen, i miss U soo!

Många kramar

Carro.

2009-11-11 @ 23:01:11
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: danten89

GRATTIS! Läste om priset och du är så värd det!

Sveriges bästa artist! :D



Kram / Dan

2009-11-12 @ 11:42:58
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Ellen

Grattis!:D, åh va roligt för dig<3

2009-11-12 @ 20:05:51
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Mikael

Oerhört fin bild på dig och Sonja! Ni är saknade <3



Sen ett STORT Grattis till priset, du är verkligen värd det. Sen låter det grymt toppen med vad du planerar köpa! Då får du alltid vad du vill ha och kanske det gör dig bekvämare?

Inte många svenska artister som har egen mikrofon va? Det är coolt :)



Ha det så grymt bäst! Lycka till med repen!

Kraaaam

2009-11-12 @ 22:54:43
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Maya

Grattis till Priset :)

2009-11-13 @ 19:59:23
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: man from beyond

Sanna är verkligen värd att uppmärksammas med ett pris. Sanna är bland Sveriges största artister med en silverstämma värdig Jenny Lind!

Sanna är en stor atist som verkligen uppträder med stor elegans!

2009-11-16 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0