Vilket genrep!

Man är helt lyrisk idag.
Vi hade genrep igår och det gick fantastiskt bra!!!! Vi är såå lyckliga. Det var bara några småsaker som gick fel, inga stora saker. Publiken var helt fantastisk och med på alla noter. Det kändes faktiskt som om det var PREMIÄR!!!!
Jag har dock inte varit så trött de här senaste veckorna som jag var när jag vaknade vid 9 i morse... Hela min kropp kändes som bly! Det blir ju så.. även om det var ett genrep så blev det en sådan otrolig värme från publiken att man inte kunde hålla tillbaka=)
Vi har fått hela dagen ledig fram till 17.00 idag så vi har verkligen fått vila ut och ladda batterierna ordentligt.
Känner mig så taggad inför kvällen. Det är verkligen ett fantastiskt gäng man jobbar med.
Så här glad var jag efter genrepet!!!
Detta är våra producenter Julius och Cenneth! De var lika glada som oss över att det gick så bra.
Shirley kom med den här gigantiska blomman och tyckte att jag skulle ha den på mig under konserten..haha!!
Lite mycket fokus på blomman eller vad tycker ni? Hon är för rolig..
Nu ska jag förbereda mig inför min intervju med P4 Extra. Den görs nu 14.30 och sänds även då om jag inte missminner mig. Så om ni sätter igång radion så kan vi höras där=)
Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi ses idag Sanna! =) Lääääääääääängtar!<3



Kram Maria från Luleå

2009-11-26 @ 15:13:32
Postat av: Amanda Mårtensson

Hej Sanna! :)

Först måste jag bara säga att jag tycker att du är en fantastiskt duktig sångerska. Har fastnat för en låt du sjöng in på en Julsamling, "Hör hur det klingar" - heter den.

Vi är ett gäng som skulle vilja göra den på en julavslutning, vet du om det finns noter att få tag i till den låten. Vem skall jag kontakta? Skulle vara väldigt snällt om du ville hjälpa oss! :)

Lycka till med kommande uppträden!

Stor Kram / Amanda

2009-11-26 @ 16:32:12
URL: http://mandamadame.blogg.se/
Postat av: Carro

Lycka till ikväll på premiären!

De kommer gå finemang, kör järnet!

NI ÄR BÄST!



Kraaaam

Carro



2009-11-26 @ 18:35:43
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åhhh, lycka till ikväll!:D



Tycker också du ska ha den ikväll, blommman då, hihi Fast håller me att den är lite väl stor:P

Puss<3

2009-11-26 @ 18:59:20
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis Sanna!

Hoppas det går jättebra på repen idag och så <3

Kram

2009-11-27 @ 07:38:52
Postat av: Catarina Bromölla

Grattis Grattis Sanna, VISST är det din 25 års dag i dag?? Tänk så liten flicka du var då man börja följa dig o din musik,men att du skulle bli något stort var ju redan då klart. L Ha en underbar födelsedag. HURRA HURRA från Bromölla.

2009-11-27 @ 07:45:42
Postat av: Mats Sellbom

Ett stort GRATTIS på födelsedagen och hoppas du blir ordentligt grattad idag.Ha det så kul och välkommen till Sundsvall på söndag.

2009-11-27 @ 08:59:41
Postat av: Lasse Cronqvist

GRATTIS GRATTIS GRATTIS SANNA på Din 25-årsdag!

mottag vår enkla hyllning (på den inte helt obekanta melodin Empty Room)



Crowded room

loving heart

you are so fine

your voice divine

All the best

truly blessed

in all your ways

in all your days



Allt gott tillönskas Dig, ser fram emot Ditt besök i Malmö!



Många födelsedagskramar

Hanna och Lasse Cronqvist

2009-11-27 @ 10:02:21
Postat av: Emelie

Grattis på 25-årsdagen! Hoppas du får en underbar födelsedagsfredag...

2009-11-27 @ 10:56:00
Postat av: Pelle

Alltså, Sanna, Du är ju så förbannat snygg i långt hår. Låt det växa ut igen för Guds skull...

2009-11-27 @ 12:08:46
Postat av: Anna

HAHAHA vart hade Shirley hittat den där blomman? Ni är så söta! 6 dagar kvar till Örebro :D



GRATTIS på födelsedagen! <3

2009-11-27 @ 12:54:41
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.. HURRA HURRA HURRA!



Grattis till Dig Sanna på din 25-års dag. Hoppas att din dag blir helt fantastisk :) Lycka till med konserterna! Läste några recensioner från premiären.. Längtar tills den 14! Du får din födelsedagspresent då ;)



Grattis igen! Kramar från Jennifer

2009-11-27 @ 14:06:19
Postat av: Emelie

GRATTIS SANNA!



Hoppas du får en bra dag!



Kramar Emelie

2009-11-27 @ 14:19:36
URL: http://emelielundbergs.blogg.se/
Postat av: Carro

GRATTIS VÄNNEN!!!

Hoppas du får en helt underbar dag!! Det är du värd!



Jag skrev ett inlägg om dig på min blogg, kika in om du vill:

http://cardil.blogg.se/2009/november/stort-grattis-3.html



Vi ses på tisdag, fina du!

Ha det bäst och kör så det ryker ikväll!



Kramar

2009-11-27 @ 14:52:29
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Sofi

Grattis på födelsedagen :D

Hoppas att du får en bra dag!

Kram SOFI

2009-11-27 @ 17:05:24
URL: http://soofiiii.blogg.se/
Postat av: Maria

STORT GRATTIS TILL DIG SANNA PÅ 25 ÅRSDAGEN!!!!=)

Konserten var helt fantastisk i torsdags!

Det var jätte, jätte häftigt att du kände igen just mig!!!!<3333

Tack Sanna, det finns verkligen INGEN artist som dig!!!!<3333

Tacka de andra tjejerna och Måns från mig :)

Lycka till med alla konserter! =)



Kram Maria från Luleå

2009-11-27 @ 19:41:24
Postat av: zilke nielsen

hej sanna

jag tänkte bara: hur har du gjort denna fina sida?

och GRATTIS det hade jag nästan glömt du fyller ju 25 idag! GRATTIS GRATTIS och et kämpestort GRATTIIIIS! till dig. hoppas du hade en grym afton på scen. jag hörar rykter om att du inte har fylld år hemma sedan du var 18. passar det?

och det är ochså tråkigt att höra det med din katt, Siri jag har själv katt och älskar honom så mycket så jag vet faktisk inte vad jag skulle göra när han inte levar mer =,(



ha det så bra til vi skrivs igjen sanna

hälsningar din kattveninda ZiLkE <3

2009-11-27 @ 19:52:18
Postat av: Natalie och Sofia Gardelin

Hej Sanna kompis!

Grattis på din födelsedag! Hoppas du har fått en god tårta och fina presenter. Jag hoppas din konsert har gått bra ikväll.

Många stora kramar från mig Natalie och mamma Sofia hälsar också (hon har hjälpt mig skriva det jag sagt)

2009-11-27 @ 20:24:29
Postat av: Hanna S

Tack för fin och positiv blogg!



Du frågade efter låttips för länge sen, så här kommer ett försenat bidrag från musikalvärlden...



http://www.youtube.com/watch?v=qtMN3mXmvqU

2009-11-27 @ 20:55:49
Postat av: Helena

Grattis i efterskott och tack för en underbar julkonsert (umeå kl.16)!! Ni är alla så bra men du är bara bäst!

2009-11-28 @ 00:26:02
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Vad säger jag om blomman?

Första intrycket var bra.

Det blir fint om ni och Zilin kan bli goda vänner

(men glömmer mig inte..ok?)

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-11-28 @ 03:49:39
Postat av: Tanja Persson

Hej Sanna!!

Var ju din födelsedag igår ju! Hoppas den var toppen! Kul att genrepet gick bra, o jag är säker på att turnen blir kanon!!



Lycka till önskar vi:

Tanja, Donny o Emanuel!

Postat av: Anonym

iiiiiiiidaaaaaaag kommmmmmmmmmmmer duuu tillllllll ösuuuuuuuuuund & jag hoppas på en massa empty room, annars blir jag besviken jue:)

2009-11-28 @ 10:06:33
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/
Postat av: danni

Vars är bilderna tagna? :O

2009-11-28 @ 10:38:26
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Gratis på din födelsedag

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-11-29 @ 11:46:24
Postat av: Ellen

Det kom lite sent men hoppas att du hade en bra födelsedag<3

2009-11-29 @ 15:26:20
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/
Postat av: Erik Ståhl

Hej Sanna! Hoppas allt är väl, får ta och gratulera såhär lite i efterhand. Hoppas du/ni får en fantastisk jul med massor av grymma konserter.. Take care!

2009-11-29 @ 17:41:07
URL: http://www.dethandlaromlivet.se/blogg
Postat av: Mats Sellbom

Ville bara tacka för konserten i Tonhallen. Ja vad ska man säga annat än fantastiskt av er. Speciellt ditt framförande av Koppången det är magiskt. Tack än en gång.

2009-11-29 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0