Caroli kyrka i Malmö!

Oj oj oj vad det här är kul!
Igår var vi i Malmö, en härlig stad som jag håller varmt om hjärtat.
Bodde där i 3 år när jag gick på Heleneholms gymnasium. Fantastiska år!
Så kul att få komma till Caroli kyrka och sjunga igår!
Det kändes otroligt fint. En härlig publik och det var så tyst i rummet igår så man kunde höra en knappnål falla. Fantastisk känsla!
Fick inte med mig så många bilder från igår, men jag tror att kören tog en del som jag hoppas kunna få lägga ut snart=)
Träffade ju mina härliga vänner på en lunch igår, så mysigt!
Världens bästa!
Efter konserten i Malmö så åkte vi hem till Edenryd, hem till mamma och pappa. Idag är ju sista konserten för denna miniturne..i Mjällby kyrka! Skönt att få komma hem lite och koppla av.
De hade gjort fantastiska räkmackor till oss som vi älskade! Perfekt nattmat=)
Nu ska vi förbereda inför konserten i kväll!!!!! Vilken helg!
Hoppas ni får en härlig Lördag! Solen skiner i Skåne!
Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Robert

Heeej , Måste säga tack för den otroligt sagolika konserten du gav oss igår, jag hade gås hud i en 1h och 40minuter, helt otroligt, Du är bäst:)

Tack sanna:)

2009-10-18 @ 17:14:32
Postat av: Michaela Axebrink

Hej Sanna!!



ÅÅÅHH va ja bara längtar efter att du och shirley och Sanna ska komma till Borås och Julkonserten :) Ja köpte biljetter redan i Juli och nu orkar ja inte vänta längre:p, Älskar verkligen eran musik:)



Kraaaaaaam Michaela

2009-10-18 @ 19:49:44
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: Amanda

En helt ljuvlig konsert. Vilken röst, vilken inlevelse och vilken känsla du förmedlar. Många av låtarna har fått en helt ny innebörd för mig nu!!! Helt fantastiskt :)!!!!

Jag är otroligt glad att jag får höra dig i Julkonserten när ni kommer till Östersund. Gåshudsvarning redan nu :)

Tack!

2009-10-19 @ 18:57:23
URL: http://margona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0