En spännande dag...=)


Hej på er mina kära bloggvänner!

Hur har ni haft det idag? Har tänkt så mycket på er!
Jag har haft en fin, spännande dag. Har varit på ett kanonmöte som jag då tyvärr inte kan prata om riktigt ännu=)
Det kommer inte att dröja alltför länge innan ni får veta. Jag är väldigt glad över vad som ska ske och hoppas och tror att ni kommer tycka det är kul=)
Mer info lite längre fram...
Nu till en helt annan sak.
När jag skulle lämna mötet så möttes jag av den här magnifikt söta hunden.
Det är en Jack Russel, 8 veckor gammal och heter såklart Dean Martin=)



Lilla jag är egentligen HUNDRÄDD, men var ju tvungen att hålla lite...
Ser lite ovan ut här kan jag erkänna..


..Men nu är jag överlycklig!!! hm..kanske ska skaffa en liten vovve!


Efter mötet skulle jag in till Söder och fixa lite olika nödvändigheter för julturne´n som närmar sig!
Gick fram till en stadskarta vid tunnelbanan och skulle leta efter gatan jag skulle till.. Då kommer den här tjejen fram till mig och presenterar sig som Frida. Jag känner igen henne, men kan inte riktigt placera henne. Hon berättar att vi brevväxlade när vi var små. På den tiden när jag var 11-12 år gammal. Hon var 6 år då tror jag och nu är hon 19 om jag inte minns fel! Det var så roligt att träffa henne.
Blev så glad att hon kom fram!


Har funderat lite på en sak idag..
Ibland har jag lite svårt att "ta tag" i saker. Jag kan vara på väg hem och tänka att nu ska jag göra det och det och det... Planera allt! Sen när man väl kommer hem så blir det ändå aldrig som man tänkt sig. Det är inte alltid så, och jag är absolut ingen lat tjej, men det prickas alltid in när det är något som är ganska viktigt... Det skulle jag vilja jobba med.. OM det finns tips på just detta ämne skulle jag bli jätteglad för de här på bloggen! Eller om ni kanske känner samma sak ibland. Kul att veta era erfarenheter av livet=) Då får ju även JAG lära känna Er bättre!

Okej, det får bli allt för denna dag!
Tack för att ni finns!
Kram

Kommentarer
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

Jag planerar men absolut inte allt.

Kan man planera exempelvis vilka människor man träffar när man går ut?

Nej, det går inte.

Får jag ställa dig en fråga?

När du kom till Partille den 7 december 2008 för att sjunga på Allum så kom jag och, vad jag minns, märkte att du vinkade åt mitt håll medan jag närmade mig i hallen.

Vinkade du åt mig? Hade du känt mig igen?

Hälsningar till Frida.

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-10-27 @ 23:34:34
Postat av: Micke

känner igen mig i det sista om att ta tag i saker:(

hjärnan planerar men kroppen hänger inte på.

för min del har det väl med funktionshindret då att göra till viss del, men svårt, tror för egen del det handlar om disciplin, att verkligen bara GÖRA det, inte distraheras.

gud vad svårt skratt

men för mig är det iaf så att tex nått händer, nån ringer, nån skriver på nätet, nått råkar vara kul på tv, så det man tänkt göra "glöms" bort.

men jag skulle också vilja veta ha tips hur man undviker det o gör det man planerat o behöver göra



ha en bra dag iaf:)

2009-10-28 @ 08:38:39
Postat av: Maria

Haha :D Jag känner igen mig. När jag kommer hem från skolan och då tänker jag att "nu ska jag bara göra mina läxor och inte ta fram min dator och läsa Sannas blogg för det gör jag senare när jag har gjort alla mina läxor." Så kan jag helt plötsligt sitta vid min dator och läsa din blogg samtidigt som jag gör mina läxor XD Men det är för att Du betyder så mycket för mig Sanna!!!!<3333 Ha det så jätte bra!

Kram Maria från Luleå

2009-10-28 @ 11:20:36
Postat av: Anna

Jag är precis likadan! Just nu t.ex. skulle jag behöva städa mitt rum. Tänkte i bilen när jag skjutsade in min lillebror och hans flickvän att jag borde ta tag i det, men kommer hem och fixar med min blogg istället.



Men det är nog som Micke säger, det har med disciplin och göra. Man måste nog helt enkelt ta sig i kragen redan från början och inte låta det där roliga, som man hellre gör, komma ivägen. Tror inte det finns några genvägar förbi det hela tyvärr..



Pussar och kramar till söta dig! <3

2009-10-28 @ 11:39:03
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Malin

Där såg man en bild på min vän Frida! Vad roligt! Söta ni är! (men sanna, hon är faktiskt sexton år, hihi)

2009-10-28 @ 22:52:38
Postat av: Gunvor Rosensköld

Jag skriver listor på vad som ska göras.Är så kul att stryka av sen vad som blivit gjort.

Har man inte papper och penna till hands kan man ju alltid skriva in det i mobilen. Mitt tips!



Gillar att följa din blogg Sanna, du är en underbar tjej, önskar dig Lycka till på julkoncerterna.

Det var helt otroliga dagar när vi sjöng med dig och hoppas verkligen att vi får göra om det!!!



Gunvor/alt Gospel singers

2009-10-29 @ 08:44:39
URL: http://gunvorr.blogspot.com
Postat av: Maya

Åhhh, det där ju Frida :) Min vänninas dotter :)

Fin blogg du har.

Nu ska jag läsa vidare :))

Ha det bra!

Kram

2009-10-29 @ 13:24:30
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var riktigt roligt att träffa dig Sanna, det gjorde min dag, verkligen! Så glad att du hade tid för en pratstund. Ta hand om dig och ha det så bra, så ses antagligen den 11/12 när du kommer hem till kära Kristianstad med julshowen! :) KRAM

2009-10-30 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0