Fyller jag verkligen 25?!

Hej på er!!!

Vilken underbar helg jag har haft. Ett vackert, men kallt väder har det varit men jag mår så bra!
Var ute på en ljuvlig promenad i Dalarna. Man slås utav det vackra, stillheten, denna magiska luft.
Jag märker att jag verkligen är en liten landsortstjej i själen även om jag älskar stadslivet!
Att få njuta utav båda stilarna är inte heller så dumt=)




Idag har jag gjort en intervju i samband med att jag fyller 25 i år!
Jag förstår inte vart tiden har tagit vägen?!!
Att säga 25 känns i och för sig roligt. Det som känns konstigt är att jag på något vis förknippar det talet med vuxenliv. Det känns som om mitt unga vuxenliv tar slut.. fniss.. vet inte hur jag ska förklara det riktigt. Samtidigt så inbillar jag mig att när jag fyller 25 så ska en del frågor besvaras om alla möjliga saker, att man inte ska vara lika förvirrad som vanligt.. äh jag vet inte. Min familj säger att frågor aldrig kommer ta slut=) Härligt!

För att summera detta smått virriga inlägg så ser jag fram mot att fylla år. Det har jag alltid gjort.
Däremot så kommer jag inte fira det på det "vanliga" sättet med en fest för familj och vänner.. åtminstone inte just den dagen. Jag befinner mig nämligen på julturné. Har faktiskt inte firat min födelsedag just på dagen sen jag fyllde 18 år, eftersom jag alltid giggat! Det har varit det bästa partyt ever! Att stå på scen och göra det som glädjer mig mest.

Men jag drömmer lite om att publiken som tittar på julkonserten just den dagen, kanske rent utav ställer sig upp och sjunger för mig!! hihi.. lite ombytta roller kanske=)

Nåja, Välkommen du härliga 25 årsdag!!!

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Pelle erixon

hej sanna.



Jag håller med dig, jag fyller 24 år 31/12 och det känns jätte konstigt. När jag var på swedenrock i år så råka jag säga av miss tag att jag var 19 år och sen efter kom jag att tänka MEN pelle du är 23 år ...okej hoppsan. Jag tycker inte att det känns att man är över 20 och ändå så är man 23 år. Därför tycker också som du att 25 låter vuxet, fast jag då har 1 år tills jag är det



kram

2009-10-11 @ 16:30:56
Postat av: Carro

Haha, mysigt inlägg Sanna!!! Och som jag sa igår så hade jag mer än gärna varit i Umeå på eran konsert när du fyller.. Och verkligen få fira dig ordentligt!!! Det hade verkligen varit så enormt mysigt och roligt, men hoppas att det sker nån gång. :) hihi. JAG VILL SJUNGA FÖR DIG!!! :D haha.



Och 25 känns lite vuxet ja, men det vill iallafall inte jag tänka på just nu.. Jag är ju själv där om 4 år, hm :P



Och jag måste tacka så mycket för inatt, haha. Det var verkligen jättekul att träffa dig igen, jag blev chockad att se dig där alltså. Men guud så kul det var!! Pratade faktiskt om dig under dagen och undrade när jag skulle få träffa dig nästa gång och sedan står du bara där.. Lövely! Tusen tack för pratstunden! Hoppas bilresan gick bra hem! :)



Hoppas allt är bra med dig annars! Ha det så trevligt imorgon med L, hälsa henne. :)

Många kramar / Carro.

2009-10-11 @ 18:44:07
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Ola Tuvesson

Hejsan!



Flera av mina kvinnliga vänner fyller alltid 20+ oavsett om de är 25, 41, 60 eller 82. När när du fyller 35 år så är du fortfarande 20+.



MVH Ola Tuvesson

2009-10-12 @ 17:31:50
Postat av: Luigi Donatello Asero

Grattis på födelsedagen, Sanna

Luigi Donatello Asero

2009-10-12 @ 17:48:15
Postat av: Anna

Jag vet att du hade spelning när du fyllde 17 år iaf, för då satt jag nämligen i publiken. Du var här i Örebro :) Vi sjöng för dig, hihi. Kommer ihåg hur vuxen jag tyckte du var, själv var jag ju bara 10, men känner själv nu att man är inte speciellt vuxen, haha. Kommer dock inte träffa dig nu i år på din födelsedag, men några dagar efter. Får väl sjunga för dig då :) <3

2009-10-12 @ 18:23:02
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Lise

Hej Sanna! Om du pratar över julkonserter - finns det en konsert i STHLM? Jag är inte up to date, jag är på europa tour till 13. december



Stor kram och hälsa Sonja & Shirley - Ni är absolut underbart!



Tack för allt och hälsningar från Vienna



Lise =o)

2009-10-13 @ 14:11:05
URL: http://www.anno1982.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0