Gig på Finspång slott!

Hej hopp!

Hoppas er Fredag blev precis som ni hade tänkt er??
Min var underbar! Jag fick stå på scen=)
Igår kunde jag inte riktigt skriva på bloggen vart jag skulle gigga eftersom jag var en hemlig överraskning för gästerna. Man vet aldrig, KANSKE skulle någon av de läsa min blogg=)
Alltid lite extra roligt när man ska försöka smyga runt överallt utan att bli sedd. Jag älskar det!!!
Det var en så kallad Veteranfest där företaget anordnade en fest för alla som jobbat på företaget i 25 år. En helkväll på vackra Finspång slott! De var riktigt glada och med på noterna, så det kändes kul!

Vi körde bil till gigget, men hade såklart ett "mackstopp" där vi köpte med oss kaffe och vatten PLUS en LUSSEKATT!!!
Jag åt alltså min första för det här året! MUMS. Men visst är det lite tidigt för det?? Likaså när man är ute på stan och ser att julskyltningen börjar komma. Vad tycker ni? Blir ni stressade av att man börjar så snabbt att fira in julen? Eller längtar ni, som jag=)?





Vi tog en promenad efter soundcheck runt slottsparken.. Magnifikt, eller hur?


Nu har precis min pianist Peter varit här och repat med mig inför konserten i Ränneslövs kyrka i morgon. Känns jättebra! Nu ska jag själv öva in en massa massa texter så de sitter som en smäck=)

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag längtar till juuuulen:D Har tjatat om det ett tag och trodde att jag var ensam om att längta till julen:O Men icke, det ska bli sååå kul och se eran konsert också:D

Väldigt fina bilder också:D

Puss & Kram<3

2009-10-24 @ 13:22:11
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Anna

Du får ju lov att börja lite tidigare så ni tjejer och Måns (får inte glömma honom) får in rätta julkänslan nu när ni börjat repa det :)



Jag tycker inte det är så mkt julskyltning än. Dessutom har jag för mkt att tänka på för tillfället så jag kanske inte ens ser det, haha.



PUSS <3

2009-10-24 @ 17:42:05
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Frida F

Jag som bor i Finspång och jobbar på Siemens. Har dock några år kvar till jag är Veteran är ju bara 29 år en så länge. Synd att ja missade dig hade gärna träffat en av mina idoler.

2009-10-24 @ 21:08:44
URL: http://frida.intercorner.net/blogg
Postat av: Carro

Jag längtar verkligen till Julen, det är helt galet egentligen. Nu inatt lyssnade jag faktiskt på eran julskiva också, fast det gjorde jag redan i slutet av augusti så. (A) hihi. Jag älskar den!!



Och guuuud va sugen jag blev på lussekatter!! Sanna då, du får inte fresta sådär.. Mums va gott! Och bilden är bara assööt på dig!!!



JAG LÄNGTAR TILL ERAN JULKONSERT, iiihi.

Många kramar

Carro.



2009-10-24 @ 23:36:49
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag längtar efter julen, men julskyltning och sånt det är väl lite väl tidigt



några av mina grannar har redan börjat julpynta, det förstör stämningen lite tkr jag.



Kram

2009-10-26 @ 01:10:21
URL: http://alexix.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0