Nu är det helg, dags för att gigga!

Allting är packat och klart. Om bara några minuter drar jag iväg för att gigga lite! Ska bli jättekul!
Kommer att komma hem igen senare i natt, för i morgon kommer jag repa med min pianist Peter Ljung inför en konsert på Söndag! Härligt när det händer mycket=)

Vad ska ni hitta på i helgen?
Förresten, skulle vara kul om ni som var på konserterna förra helgen skrev ned vilka era favorit sånger var!
Det är ju alltid trevligt att höra vad ni tyckte bäst om=)

Massa kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Sanna!!



Hoppas du få en skön och trevlig helg.

Tänkte igentligen bara fråga dig om man behöver biljett för att se dig i Gislaved när du kommer dit. Och om man behöver det, vart kan man köpa dem?

Hoppas du vill svara mig på detta meddelande.

kram

2009-10-23 @ 14:18:02
Postat av: Anna

Jag ska göra högskoleprovet imorgon och på söndag ska jag övningsköra som en tok. Har uppkörning nästa vecka som jag bara MÅSTE klara!



Lycka till med giggen! Du kommer, med all säkerhet, ha det helt underbart bra.



PUSS <3

2009-10-23 @ 18:00:59
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Ellen

Äntligen har höstlovet börjat:D Ska bara vila mig, men tror att det inte blir så mkt vila. På Måndag ska jag nämligen ta sprutan mot "den nya influnsan" o sedan blir det att åka till Norrköping:)

Lycka till med alla gig du kommer ha:)(L)

Puss puss[v]

2009-10-23 @ 21:07:52
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Regina

Önskar att man hade kunnat de nån utav dina konserter.. Men det får bli någon annan gång, lite närmare Västerås.. Men snart är det ju dags för julkonserten. Längtar så!



I morgon fyller jag år, så i helgen ska jag fira. Blir hela 20 år ;)



Lycka till med giggandet!

2009-10-23 @ 22:19:04
URL: http://reginatornberg.blogg.se/
Postat av: Q.

Hej!



Tack för fantastiska konsertet på Caroli kyrka i Malmö!

Mina favorit sånger var Vågar du, vågar jag, Gabriellas Sång...och självklart Empty Room :-)



Det lönar sig att resa från Paris till Malmö! (ja, det finns också fler fans utomlands!)



Hälsningar från Frankrike

2009-10-23 @ 22:49:16
Postat av: Gabi

Hi Sanna!



Reeally looking forward to your new CD,hope to listen it so soon. Love you so much, your voice is just AMAZING, MARVELOUS... Kisses from your English fans!

2009-10-23 @ 22:57:10
Postat av: Amanda

Förutom dina egna så var "öppna din dörr" & "Angel" helt fantastiska :)

2009-10-24 @ 09:58:52
URL: http://margona.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu har jag fått höstlov! Är jätteglad över att mormor bokat biljetter till er konsert i Sundsvall de 29e! Längtar jättemycket!



2009-10-24 @ 10:19:27
Postat av: Carro

Jag och ett gäng vänner hänger vid Berwaldhallen idag. Ernman, Perrelli och Kyle har konsert!! Så vi ska dit och tjoa och tjima. Och fira 90-årskalas med Malena o Charlotte!! Helt lövely!



Lycka till med gigen, hoppas få se/träffa dg snart!

Jag saknar diig!

Kraaaam <3

2009-10-24 @ 11:21:47
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: petra

tänkte bara höra när du kommer t hässleholm????

du kan ju maila mig [email protected]

2009-10-24 @ 23:51:32
Postat av: Robert

Heeej:),

Jag och min vän sara som besökte din konsert i Malmö måste få framföra att när du sjöng Gabriellas sång så hände det något magiskt i kyrkan, det var otroligt att sitta där med gåshud och bara njuta. dock saknade jag all by my self som du oxå är jätte duktig på att framföra!

Men att du är sveriges bästa artist finns inget tvivel om!:)

Mvh Robert

2009-10-25 @ 13:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0