Nya projekt!

Idag har jag varit inne på bolaget och haft möte!
Ett underbart möte. Gick därifrån med ett grymt leende på läpparna!!
Vad det handlar om får ni kanske veta i framtiden...hihi..=)
Efteråt var jag otroligt upprymd så jag bestämde mig för att shoppa lite.
Det blev lite nya inredningsprylar till sovrummet, ett par skor från Bianco och den här sköna tröjan från Zara.
Bra plagg för julturne´n!
Nu ska jag öva på mitt piano här hemma.. har varit lite si och så med det på senaste tiden..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Såg i tidningen att julkonserten var utsåld i åtta städer där det blir extraföreställningar och då konkurerar konserten här i Sundsvall med Sissel Kirkjebö med Orsa spelmän.Det börjar lukta succ`e eller inte illa.Ha det gott!

2009-10-13 @ 20:38:21
Postat av: Pelle erixon

Men sanna nu blev jag ju nyfiken. SNÄLLA! kan du inte ge mig en ledtråd om vad det är? jag gissar...är det en ny underber cd som kommer??



kram Pelle

2009-10-13 @ 20:51:49
Postat av: Maria

Jätte snygg tröja=) Längtar verkligen jätte mycket till julkonserten för då träffar jag dig igen<333

Ha det så bra underbara Sanna!

Kram Maria från Luleå

2009-10-13 @ 20:57:41
Postat av: Rune Johansson

Hej Sanna



Det är roligt att läsa din blogg, om din vardag med glädjeämnen och en del bekymmer. Man kommer ju artisten närmare på detta sätt. Man märker även att interessen något olika, att köpa kläder är nog det värsta jag vet dock verkar vi dela interessena för naturen (vad jag förstår bor du i Stockholm nu, får se om du flyttar därifrån närmare naturen).

Hoppas få sjunga för dig den 27/11 från en plats nära dig på andra föreställningen. Hoppas även få köpa ngn signerad skiva av dig vid samma tillfälle



Hälsningar Rune Umeå

2009-10-14 @ 08:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0