Premiären avklarad!

God morgon!!!!!!!!!!
Första konserten avklarad och vi hade så roligt.
En fullsatt kyrka med en härlig publik. Marsvinsholm, I love you!
Här kommer lite bilder.
Så här ser en tom kyrka ut=) en mysig utsikt kommer det bli!
Den härliga kören repade! South Gospel Singers=) kolla in vilken fin ljussättning!
Lilla jag...
Jocke sitter och finslipar lite...
SÅ här glada var vi allihop efter en lyckad konsert!!!!
Tack till alla som var där och förgyllde vår kväll! En oförglömlig kväll...
Idag är vi i Malmö och spelar. En stad som jag bekantade mig med när jag gick på gymnasiet. Bodde här i hela 3 år, så det känns nästan som att komma hem=)
Snart ska jag träffa mina underbara vänner för en lunch! Vad hittar ni på en Lördags om denna?
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Ola Tuvesson

Hej!



Jag tänkte göra ett besök på Caroli Kyrka ikväll och lyssna på dig.



Kramar från Ola i Malmö.

2009-10-17 @ 14:11:34
Postat av: Anna Ranvide

Hej Sanna, tack får igår det var underbart :D vi ses i kväll :D // Anna Ranvide

2009-10-17 @ 15:05:57
Postat av: Carro

Du verkar ha haft en trevlig första konsert, lycka till med de andra :)



Jag och Micke sitter med två vänner utanför Globen och köar för biljetter till Melodifestivalen som släpps på måndag! Så spenderar vi våran lördag, plus resten av helgen. ;) kramar

2009-10-17 @ 16:01:15
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Så fina bilder! Jag hade jätte gärna kommit och sett dig men det är lite för långt för mig :(

Men det är inte så länge kvar till November nu,då vi ses igen. Längtar otroligt mycket!!!<333

Ha det så bra!

Kram Maria från Luleå

2009-10-17 @ 16:18:48
Postat av: alexandra

Va roligt att det blev så bra.

Lycka till med spelningen i malmö nu:)



Vad hittar jag på, jag har ägnat lördagen till att plugga, och kommer fortsätta med det hela kvällen.



Kram

2009-10-17 @ 18:12:13
URL: http://alexix.musicblogg.se
Postat av: lollo

snygg blogg sanna.

2009-10-17 @ 19:05:48
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej Sanna,både jag och min dotter Filippa längtar till att se dig imorron i Mjällby kyrka. Så vi laddar för morgon dagen i soffan med körslaget..Kram från Nettan och Filippa

2009-10-17 @ 20:21:33
Postat av: H

Fina bilder. Du är så vacker. :)



Hare bra!

2009-10-17 @ 22:25:42
Postat av: Maria, sopran från kören

Tack, underbara Sanna! Två fantastiska konserter med samma energi, samma värme och glädje! Det var helt otroligt kul att få jobba med dig!

Hoppas verkligen vi ses igen i framtiden och stort lycka till med allt du har framför dig!! Kram Maria

2009-10-18 @ 10:02:35
Postat av: Gunvor Rosensköld

Tack för 2 underbara oförglömliga dagar!

Känner mig så lyckligt lottad att fått vara med och uppleva dig och din musik tillsammans med dig!

Hoppas vi ses igen!!!

kramar//Gunvor

2009-10-18 @ 10:08:38
URL: http://gunvorr.blogspot.com
Postat av: Jasmin Ewanoski

Sanna och Joakim: Det var jätteroligt att få vara med på er konsert och sjunga med er!!! Stort tack till er båda. Ljus och kärlek från en alt.

2009-10-19 @ 00:07:56
Postat av: Matilda och Jenny-Anne

Hej Sanna!

Jag var på konserten och tyckte att det var bra. Du sjunger jättefint!

Kram Matilda 11 år(från Lund)

2009-10-23 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0