Ränneslövs kyrka!

Hej på er!
Ursäkta att mitt inlägg inte kommer in förrän nu(!)
Dagen har gått så fort så jag knappt hunnit med hälften av det jag planerat in.
Igår kom jag hem efter en konsert i Ränneslövs kyrka utanför Laholm. Jag var där med min pianist Peter Ljung för att gästa Laholms Blåsarensemble.
Konserten gick jättefint. Kul att få sjunga låtar som man inte gör i vanliga fall. Det blev bla Hemma ur Kristina från Dufvermåla och I know him so well ur Chess. En härlig stämning i kyrkan och en häftig känsla att bli uppbackad av blåsorkester.
Resan var däremot otroligt lång. Började min resa klockan 08.00 från centralen. Åkte tåg till Göteborg för att sen byta tåg till Laholm. Reste ungefär i drygt 5 timmar. Hade 1 timme att repetera och testa ljudet på plats. Efter det träffade jag en journalist, slängde i mig lite käk och bytte om och konserten började 16.00 PUH!!! haha! Allt gick i ett rasande tempo, men kul var det!
När jag kom fram till Ränneslöv så möttes jag av den här fina bilden=)
Kom in i kyrkan och blåsorkestern var på plats och man fick höra de repa lite på mina låtar=)
Efter konserten och autografskivande och härligt snack med alla som ville, begav vi oss till flygplatsen!
Här ser ni en ganska trött men upprymd Sanna vid Arlanda Express perrongen!
Längtade efter Bruscetta som jag hade blivit lovad tidigare under dagen.... mums vad gott det var!
Idag har jag varit på klädprov hos kära Ruthan!
Har planerat att sy upp en outfit till julkonserterna. Man vill ju att ni ska tycka man är fin=)
Tror det kan bli jätte bra.
Ska ni hitta på något kul i kväll? Själv har jag planerat in att titta på Roast på Berns.. Har hört så mycket om det och har sett det någon gång, men inte hela. Har ni någon uppfattning om det programmet? Det har ju både fått ris och ros.. Kul att höra vad era åsikter är.
Kram kram
Ps Glöm inte att få i er massa vitaminer nu på hösten! Själv ska jag hugga in på de här smarriga apelsinklyftorna=)
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker Roast på Berns är lite små roligt, men det är väldigt mycket personangrepp så det är inte sådär hysteriskt roligt jämt. Men det har sina roliga stunder, tycker jag iaf :)

2009-10-26 @ 17:49:31
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Luigi Donatello Asero

Hej Sanna,

jag undrar om huruvida du ofta träffar någon av dina bloggläsare under dina tågresor såsom när du väntar på tåg.

Ha det bra

Luigi Donatello Asero

2009-10-26 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0