Rosa Bandet Galan!

Vet inte hur jag ska börja.
Känner bara en otroligt stark känsla.
Har tittat på Rosa Bandet Galan precis, måste säga att de verkligen lyckades att göra ett väldigt bra program.
Reneé och Hasse ledde oss genom galan magnifikt.
Alla medverkande var underbara.
FRAMFÖRALLT, alla historier vi fick följa var otroligt starka. Man blir så väldigt påverkad av vad man får se och veta.
De här programmen behövs och man blir även påmind om hur tacksam man är över livet. Över all kärlek som finns omkring oss.
Att råka ut får något sånt här går knappt att sätta sig in i. Vet ärligt talat inte hur jag själv skulle reagera.
Jag och min familj har en del vänner som har råkat ut för bröstcancer, eller cancer i olika former, och det är alltid fruktansvärt såklart.
Att inte kunna göra något mer än att vara där för den personen på olika sätt. Otillräcklig till stor del, är den känslan man bla känner som anhörig eller bekant.
Man börjar tänka efter ett sådant här program.
Jag vill bara säga TACK till att det gjordes och hoppas på fler.
I morgon är en ny dag och det innebär helg! För mig innebär den här helgen lite ledigt. Känns lite konstigt att ha både Fredag och Lördag fri, händer väldigt sällan. Kommer faktiskt åka iväg på SPA för att ladda batterierna till den kommande julturne´n=) Kommer bli helt underbart..jag vet det!
Hoppas ni får en underbar helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med om att programmet väcker mycket tankar och känslor. Min farmor har haft bröstcancer, min farfar dog i lungcancer och likaså min pappa, så det klart att det väcker minnen. Jag sänker alltid pengar till alla sorters insamlingar för cancerforskning så de kan komma framåt med det. Det gick inte att rädda min farfar och pappas liv, men för det kanske man med hjälp kan lyckas rädda andra och det känns viktigt för mig.

2009-10-29 @ 23:25:08
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Luigi Donatello Asero

Trevlig helg, Sanna.

Luigi Donatello Asero

2009-10-30 @ 05:08:25
Postat av: Maria

Såg på programmet. Det är verkligen HEMSKT!

Hoppas du också får en underbar helg Sanna!<3

Kram Maria från Luleå

2009-10-30 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0