Sköna Söndag!

Sakta i backarna!
Den här helgen har gått alldeles för fort, tycker inte ni det?
Den bara springer iväg och luften blir alltmer kylig.
Måste bara säga ett stort tack för alla fina kommentarer jag får både här på bloggen och på min hemsida. Det värmer att läsa!
Kan även meddela att svar på frågor kommer dyka upp i bloggen i nästa vecka=) så om ni har ytterligare någon fråga att ställa, passa på.
Hamnade på något som kallas Oktoberfesten i Enköping i helgen. Hade väldigt trevligt!
Hittade en ny vän=)
Må gott!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad söt du är på bilden<3

2009-10-04 @ 13:58:52
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Natalie Gardelin

Hem min Sanna kompis,



Vet du, jag har fått din skiva med alla dina gamla låtar på av mamma och pappa. Jag blev så jätte glad. Nu har jag två Sanna skivor.



Men du, en sak jag undrar över är varför du aldrig kommer till oss på Gotland och hälsar på. Nu är det så jätte länge sedan du var här sist. Det var ju då jag ramlade som du var här. Men det var mysigt att få träffa dig även om jag hade ont i några dagar efteråt.



Hoppas snart att jag får se dig igen Sanna. Längtar efter dig.



Många kramar från din vän Natalie

Ps: Mamma har hjälpt mig skriva då jag ännu inte lärt mig, men jag har talat om vad som ska stå. Ds

2009-10-04 @ 21:46:38
Postat av: Anonym

fråga till frågestunden...

hej sanna! ska sjunga i kyrkan (själv...) den 19 okt, och hur botar du scenskräck? jag ha sjungt innan själv osv, men är då sjukt nervös! har du något bra tips? =)

2009-10-05 @ 09:04:12
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

fråga till frågestunden...



Blir det nån empty room på julkonserten?:)

2009-10-16 @ 20:10:29
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0