Spännande möte!

Nu pirrar det i kroppen precis som när man är lite nervös, eller kär=)!!!
Har precis kommit hem från ett spännande möte!
Ni kommer få mer information så småningom....
När jag var inne på skivbolaget och slängde ett öga mot en öppen låda som såg intressant ut, så såg jag att mina borttappade, efterlängtade favorit solglasögon låg där!!! Jag blev överlycklig så jag sprang ut till alla på kontoret och visade.. De måste trott jag var knäpp!
De är verkligen några av mina favoriter.
Tappade bort de i somras, men mitt skivbolag har ju allt!!!
Inget super lyxigt märke, men I love them!
Fick ju så fina bilder skickade till mig utav en tjej. Bilder från "Lotta på Liseberg" som jag lade upp på min hemsida.
Där hade jag dessa brillor på mig på vissa bilder...
bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

... och den tjejen var jag :) Hihi! Skönt att du hittade solglasögonen igen. De är så snygga på dig! Passar helt perfekt.



Ta hand om dig!

Kramar, Jennifer

2009-10-01 @ 15:46:17
Postat av: danten89

Hoppas mötet innebär en tävlan i en viss Melodifestival 2010!

;)

Älskar dig Sanna Nielsen<3

2009-10-01 @ 18:52:35
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Jollan

Ja :-) De bilderna som jag och Jennifer tog med hennes proffskamera! :-)



Tack så jättemycket för kortet jag fick från dig i går! Jag blev jätteglad :-)



Kram!

2009-10-03 @ 19:01:45
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0