Turnen är slut!

snyft snyft....Turnen är slut...
Det har varit världens härligaste helg! Ville absolut inte att det skulle ta slut.
Så många goa människor man mött, så nöjd jag själv är med hela konserten.
Mjällby var sista stoppet och det var underbart med folk, vi hade ingen kör med oss på denna ort, men det fungerade såå bra ändå!
Jag kommer lägga ut bilder på hemsidan inom kort ifrån själva giggen, men självklart kommer ni få några här med=)
Här soundcheckar jag och Jocke inför sista konserten i Mjällby...
Kära Filippa var på plats och lyssnade...
..hon gav mig även en hel skål med kexchoklad.. några av mina favvisar=)
De här fantastiska smyckena fick jag utav en tjej som heter Maja! De kommer jag verkligen att använda.
Det här är min käre storebror Pelle! Så roligt att han kom och lyssnade=)
Han tog med sig sin äldsta dotter, Matilda, som ni säkert har sett här på bloggen förrut!
Lilla stumpan=)
Var helt slut när jag kom hem igår kväll, så jag tog det bara alldeles lugnt! Så skönt..
Nu har precis min stylist Peter åkt hem efter två timmar av klädplanering inför julturnen!
Ska hinna äta något snabbt, ringa lite samtal. Sen åker jag in till studion och jobbar lite med Bobby!
Kram kram
Ps
Om ni vill läsa lite recensioner så kan ni klicka på de här länkarna nedan
http://www.sydostran.se/index.79558---1.html
http://www.ystadsallehanda.se/article/20091018/NOJE/710189983/1365

Kommentarer
Postat av: Mats Sellbom

Ville bara gratulera till fina recensioner.Det blev ju inget empty room som de skrev i tidningen.Ha det gott!

2009-10-20 @ 21:31:49
Postat av: Mange B

Vilka fina smycken! Hörde och läste att konserten var lyckad, synd att man missade den igen...



Ha det bra och lycka till med julturnén!



Mange B

2009-10-21 @ 17:05:52
URL: http://www.lucifer.se
Postat av: Anna

Vilka fina bilder. Tycker särskilt mkt om den första bilden. Helt underbart fin <3

2009-10-21 @ 21:51:03
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0