Världens bästa pappa!

Så trist när modemet inte gör som jag vill...grr.. Har haft supertrubbel med just detta idag, men nu kom jag in på bloggen i varje fall=)
Idag har min pappa födelsedag. Världens bästa pappa! Han befinner sig just nu tillsammans med världens bästa mamma på Kreta, så jag kan tyvärr inte fira honom "in person", men ett sjungade telefonsamtal fick han i morse minsann=)
Han är en väldigt härlig och rolig människa.. småskrattade i morse när telefonen pep till utav att jag hade fått ett sms av honom där det stod: Ni glömmer inte att det är min födelsedag idag...
Han är för go!
SÅ ett stort grattis till min underbare pappa.
Han som alltid ställer upp.
Han som alltid får en att le...
Har haft en riktig fixardag hemma i lägenheten idag. Sen jag flyttade in här så har jag haft 3 sopsäckar(!) fyllda med bara papperskartonger och en massa annat skräp.. Det bara blev så den första tiden i lägenheten. Det man inte riktigt visste vart man skulle kasta, just då, åkte ner i källaren! Där har det legat fram tills idag=)
Så skönt att bli av med det, PLUS att jag ÄNTLIGEN tog ner mina balkongmöbler.. lite sent kanske.. men men..
I morgon ska jag in till konstoret för lite möte!
Kram kram
Ps Kolla in mitt fruktfat med massa äppel!!! När jag hade gäster för ett tag sedan så fick jag en massa äppel=)
Det blir mycket äppelätande framöver.. Love Apples!

Kommentarer
Postat av: Catarina Bromölla

Hejhej Sanna.Tittar in här till dig o önskar dig en skön höstdag.

Solen skiner här i Bromölla o ingen snö.

Ta du o njut av ett äpple o ha det bra.Kram



2009-10-13 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0