Älskar hösten!

Nu när hösten börjar närma sej med stora steg kan jag inte göra annat än småle.
Visst, jag är mer en sommartjej, men jag älskar egentligen alla årstider i början=) Det händer så mycket.
Som nu tex. Alla färgskiftningar på träden och löven börjar tom att falla till marken. Tycker det är vackert.
Vaknade i morse och kände att min förkylning hade blivit värre som jag drog på mej häromdagen. Blev lite irriterad då jag hade planerat att springa en runda.
Det blev istället en långpromenad i skogen och det var helt underbart!
Vad tycker ni? Vilken årstid gillar ni mest?
Gick in i en liten inredningsbutik idag för att hitta lite inspiration till höstens liv.
Bara en sån sak.
Det känns som skolstart på något vis. Jag vill i alla fall oftast byta ut någon sak, ljus, kuddar eller gardiner när den nya årstiden kommer.
Idag köpte jag ingenting för jag kunde helt enkelt inte bestämma mej hur jag ville ha det i min lägenhet i höst.
Men inspiration, det fick jag!
Letar ständigt efter nya inredningsbutiker i stan och blir alltid glad för lite tips.
Om ni har några tips på den typen av butiker så får ni gärna skriva det här på bloggen=) Då blir jag glad!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Min favorit är faktiskt hösten, så skönt att slippa pollenallergin under senvåren/sommaren. Vintern är inte heller dum men så får vi sällan snö här nere heller.



Vet inte var du letar butiker men jag och min man driver www.elliscorner.com på nätet så ta gärna en titt!



kram Mia

2009-09-22 @ 19:03:16
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag säger nog som du säger, alla årstider är bra till en början, men kan bli lite tradiga efter ett tag. Den årstid som jag aldrig tröttnar på är nog sommaren! <3

2009-09-22 @ 20:00:00
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Mats Sellbom

Nä! Vårvintern är nog bästa tiden då det börjar bli vår och snön smälter bort och allt det härliga ligger framför en.Hälsa underbara Skåne!

2009-09-22 @ 20:35:07
Postat av: Maria

Hej Sanna! Jag hinner inte skriva lika mycket kommentarer nu som förut. För jag har så mycket läxor just nu! ;)

Men jag kollar in i din blogg varje dag!=)

Och jag tycker nog sommaren är den bästa årstiden. Haha! :D

Ha det så bra fina Sanna!<3

Kram Maria från Luleå

2009-09-23 @ 21:10:10
Postat av: Anonym

När du ändå är på underbara Österlen i helgen är kanske Hylkegården söder om Simrishamn, på kustvägen mot Skillinge, värt ett besök. Där hittar man lite allt möjligt.

2009-09-23 @ 22:34:19
Postat av: Emma

Ja i Skåne börjar det bli höst. Det får du se på lördag. Jag kommer stå i informationstältet på Äppelmarknaden och lyssna på dina ljuva toner. Vi ses på lördag och tack än en gång för utmärkelsen med julrimmet. Det var jättekul att vinna.

Kram Emma

2009-09-24 @ 11:41:30
Postat av: Malin Lexell

Bromölla tös här :P, Träffade dej i värestorp när jag var mindre de var verkligen en upplevelse hihi :P. Kommer även ihåg att ja träffat dej på senare år :P.. Din bror är nämligen kompis me min systers sambo Jimmy :P.. Så är lite små kul faktiskt :P! Och Sanna du är verkligen helt underbar person :) , så kul att se dej uppträda o att dessutom läsa din blogg :)! Kolla gärna in min blogg också :)!Btw håller med dej om de med alla årstider :)! kram Malin

2009-09-24 @ 23:48:12
URL: http://maaaaaaulin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0