Motorcykel!

Har precis tittat på mitt första avsnitt av "Roast på Berns"
Jösses så elakt, men roligt!
Jag har upplevt en utav de härligaste ögonblicken i mitt liv! Häromdagen åkte jag motorcykel för första gången=)
Så LOVELY!!! Det var världens finaste dag så det passade perfekt!
När ja väl är på motorcykeln så inser jag ju att man lär ju inte vara ett dugg "safe" och hinner inte ångra mej förrän man är iväg! Det var bara att njuta av friheten=)
Supernöjd tjej=)
Hoppas verkligen det blir fler gånger!
På Lördag och Söndag ska jag ner till Skåne och spela i mysiga Kivik så i morgon blir det lite förberedelse inför detta!
Kommer bli så kul!
Jag har med mej min underbara trio och vi kommer åka från Stockholm i bil på Fredag eftermiddag för att hinna med soundcheck.
Med mej på resan kommer även världens bästa manager och en underbar vän vara med nämligen Lotta!!
Det blir alltid otroligt långa snack när vi träffas och så lär det även bli denna gång (hoppas jag)
3 tjejer vs 3 killar= lätt match!
God natt!
Kram

Kommentarer
Postat av: Andreas

vilken outfit du än drar på dig så är du underbart snygg! :D

2009-09-22 @ 12:12:59
Postat av: PeterDeluxe

Håller med Andreas du ser alltid snygg ut =)

2009-09-22 @ 13:48:55
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Johan

Ett tipps. Ta mc-kort. Mycket roligare att kör än att åka. Då kan du åka oftare och det finns knapt något bättre i livet. För att köra hoj är LIVET! :D



Ha en riktigt skön och bra höst med många trevliga spelningar.

2009-10-04 @ 00:15:49
Postat av: Johan

Viken spetta.

Ta körkort för motorcykel sälv så kan du åka när du vill.



Det är frihet det

2009-10-05 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0