Filmen!

"Flickan som lekte med elden" var otroligt bra.
Jag har läst den första boken och var alldeles fast från första raden.
Kommer så fort som möjligt läsa de resterande två.
Alla skådespelare axlar sina roller magnifikt! Måste även säga WOW till Noomi Rapace. Alla pratar om henne och hon är verkligen värd vartenda gott ord!
Jag var helt tagen när jag gick från bion och hade helt klart svårt att somna den natten!
Gå och se den!
Ta dock på er lite mer bekväma skor än vad jag hade på mej den kvällen=)
Måste visa mina skor!
ÄLSKAR de. De köpte jag på Hugo Boss för ett tag sedan. Tyckte de passade fint in till denna galapremiär!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skorna i sig har väll inte så stor betydelse då man sitter på bion :) det gör i alla fall vi icke kända människor.

2009-09-16 @ 17:55:26
Postat av: Anders

Snygga skor Sanna ,men som dom säger allting klär en skönhet!!!:)men när kommer albumet Sanna?!ser SÅ fram emot det...Kram

2009-09-16 @ 18:43:11
Postat av: Malin Lindgren

Jag tycker skorna är jätte snygga :) Vill oxå ha såna :) :)

2009-09-17 @ 01:04:43
Postat av: hanna

fina :)

2009-09-17 @ 11:28:22
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: nettan

säger bara en sak..skit snygga skor=)kram

2009-09-17 @ 20:47:13
Postat av: susanne

kanonsnygga skor sanna!passar utmärkt på en gala bio premiär,( men de förstår tydligen inte vissa)

2009-09-18 @ 09:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0