Höstkonserter!

Tog lite paus ifrån bloggandet. Kan ju vara bra att pausa ibland!
Har även haft en del att göra såsom att bygga upp lite konserter som jag snart ska göra som jag tycker ska bli oerhört spännande och kul.
Jag kommer göra 3 konserter den 16,17 och 18 Oktober i olika kyrkor runt om i Södra Skåne.
Älskar att sjunga i kyrkan just för att det är en otroligt bra "konsertsal".
Så dessa dagar har jag byggt upp repertoaren, vilka låtar jag vill göra och hur jag vill göra de.
Jag känner mej oerhört taggad!!!
Hoppas ni kommer och tittar! Mer information finns på min hemsida www.sannanielsen.se
Ska ut och gå en långpromenad idag. Älskar den härliga luften som kommit med hösten nu.. Känner mej så pigg och frisk!
Men först ska jag ringa tjejen som masserade mej förra veckan hos Shirley för att boka in en ny tid!!
Trevlig helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh önskade du kunde lämna ett spår efter dig :(! kramis

2009-09-18 @ 17:10:56
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0