Julsmycken!

Goddagens!

Min kväll igår var supernice!
Träffade min stylist Peter på restaurang Vickan i stan och åt världens godaste fisk och skaldjursgryta... mums!

Vi har inte träffats på väääääldigt länge så vi hade mkt att prata om.

Till slut, efter ett antal timmar, började vi prata om vårt huvudämne=) Nämligen kläder för julturnen.
Jag hade redan ganska klart för mig vad jag ville ha och vi bestämde i princip allt. Så skönt att få det klart för sig redan nu, så man inte behöver tänka så mycket på det under rep perioden.

Rätt som det var så tog han upp en massa påsar med olika smycken från märken som inte finns här hemma... så spännande! Tänkte jag skulle visa en del av de. Det är såå min stil och en del av det kommer ni antagligen få se på julturne´n=)





I kväll kommer jag få gäster!!!
Ska bli jättemysigt.
Har inte träffat den här familjen på jättelänge, så det ska bli så trevligt !

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysig kväll du verkar ha haft.. :)

Och guud vilka fina smycken.. :O De är verkligen så Du!! Nu blir jag avundsjuk här, skitsnyggt.. Armbandet, ååh!!!



Ha en toppen kväll! :D Och dag för den delen, hihi.

Puss&Kram, C.

2009-09-30 @ 11:45:50
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Så fina smycken! Du är alltid sååå fin!!!!<3

Kram Maria från Luleå :D

2009-09-30 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0