Middag hos Lotta!

Igår hade jag världens mysigaste kväll!
Jag var hemma hos världens bästa manager (jag skriver inte bara det, jag menar det verkligen!)
Det är Lotta jag pratar om och även min goa goa vän! Oj vad vi har kommit varandra nära sen hon började på MLP. Är så glad över henne!
Hon bjöd på jättegod middag och innan jag ens hann tänka tanken på att ta upp kameran och fotografera så hade vi redan huggit in=)
Men precis innan jag skulle gå så kom jag på att vi måste ju ha en bloggbild , men det blev tre!
Lotta hade även besök utav sin brordotter och hennes kompis så det var ett härligt tjejgäng som tjattrade hela kvällen! Goa töser helt enkelt..
Tack tjejer!
I morgon åker jag till Kivik och stannar där hela helgen. Ska ju gigga där på Lördag och på Söndag med min trio.
Ska bli super kul! Jag vet att det är en del av er som har frågat om när konserterna är och då meddelar jag att konserten på Lördagen är kl 15.00 och på Söndagen drar vi igång kl 13.00
VÄLKOMNA!!!!!  Ska bli kul att se er=)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vilken mysig kväll det låter som du haft, och mysiga bilder. :D hihi.



Hoppas du får det alldeles underbart nere i Skåne, hade det inte vare så långt och dyrt så hade jag dykt upp.. Men icke.. Jag väntar på bilder och sådant sedan när du kommit hem igen ;) hihi.



Och du, Hälsa världens Bästa Lotta när du träffar henne nästa gång. :D



Jag saknar dig, hörs och ses!

Kramar, Carro.

2009-09-24 @ 12:58:10
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Mats Sellbom

Du ville ha tips på inredningsbutiker. Svensk Tenn på strandvägen och Laura Ashley på karlavägen men det beror ju på vilken stil man vill ha.Ha det gott!

2009-09-24 @ 17:17:36
Postat av: Marcus

Tjo!

Skönt med myskvällar.

Angående Kivik så står det på deras hemsida att du ska uppträda 15.00 båda dagarna. Du borde ju ha rätt.

Men tänkte ta och åka dit på lördagen iallafall. Ses kanske då!

2009-09-24 @ 21:27:02
Postat av: Anonym

Hoppas, hoppas det blir melodifestivalen för din del 2010:)

2009-09-25 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0