Min helg på Österlen! DEL 1=)

Hej alla kära läsare!
Nu är jag tillbaka till Stockholm igen efter en helg på Österlen, närmare bestämt Kivik!
Även om jag är en riktig Skånetös så kan jag inte skryta med att jag varit på Österlen mer än kanske ett par gånger under min livstid....jag skäms...
Men nu fick jag en hel helg där och ni som inte har varit där, ni måste åka dit!
Man blir tårögd av hur vackert det är. Hur själen blir ännu lyckligare än vad man redan är=). FOLKET!
Jag skulle göra två konserter med min kära trio. En på Lördagen och en på Söndagen.
Vi påbörjade vår bilresa(!) på Fredagen vid lunch för att hinna göra ett soundcheck på kvällen.
Hade även fått med mej min manager Lotta och hennes kompis Sara med på trippen. Härligt att inte vara ensam tjej=)
Bilresan blev allt annat än trist, eller tyst(!)
Väl framme i Kivik möttes vi av en enastående solnedgång. Skenet går knappt att beskriva... (vilken tur att man hade en kamera med som kan förklara något) Lycka, glädje, kärlek!!!
Efter att ha åkt i ca 7 timmar känner man sej ganska mör och tokigheterna börjar spela sin roll...
Skulle försöka gå fram till scenen, men det var plank och husvagnar överallt så jag förstod inte riktigt hur det skulle gå. skulle jag hoppa över här......?
...eller ska jag försöka gå igenom den här springan...?
Kan säga att det var precis så jag kom fram till scenen den kvällen, eter många om och men=)
Ser ni skenet??? Hela kvällen såg ut så där... mm..österlen!!!
Kanske ska jag ställa upp i luftgitarrstävlingen nästa gång?
Slut på soundcheck ... men inte på mej... var ganska "övertrött" efter resan och ni vet hur man blir då...
Kan inte sluta showa=)
Mer bilder kommer i morgon=)
Idag blir det lite intervjuer inför mina kommande konserter i kyrkan i Oktober! Oj vad jag ser fram mot de!
Men nu, en springtur i skogen....
Trevlig dag bloggvänner!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA, vilka mysiga bilder... :D Söta du! Och skenet, vad vackert!! Åååh, mys!! Ser framemot fler bilder imorgon!!!



Hoppas du har en toppen dag, med alla intervjuer och allt.. Ta det lite lungt också, hihi. :)

Kram. <3

2009-09-28 @ 13:59:17
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Micke

men Österlen som är så fint:)

bara varit där en gång i somras då, men otroligt vackert o lugnt o allt:)

2009-09-28 @ 14:41:40
Postat av: Maria

Sanna du är så söööööt du!<3 Jag har varit i Kivik

i sommras XD

Jag ser fram emot bilderna som kommer imorgon! :D

Lycka till med alla dina intervjuer Sanna!<33333

Kram Maria från Luleå

2009-09-28 @ 15:43:19
Postat av: Ellen

Låter som du har haft en skön helg:) Håller verkligen med om att det var mysoga bilder:) Särskilt solskenet lr ja i bakgrunden på en del av dina bilder:) Själv så älskar jag ta solnedgångsbilder.

Puss & kram<3

Roligt att du bloggade igen:), hihi

2009-09-28 @ 18:24:29
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0