Min helg på Österlen DEL 2=)

God morgon kära vänner!!!

Nu fortsätter då del 2 av min lilla Österlen berättelse=)

Här är jag precis innan giget. SÅ taggad och laddad.



På hela marknaden var det över 13 000 första dagen, vilket tydligen var rekord!!!
Helt underbart att se så många i publikhavet!


Så glad att Lotta var med så hon kunde ta lite bilder=) Killen som sitter precis bakom och spelar keyboard är Mattias Bylund. Kolla så glad han ser ut! Älskar när man söker kontakt med sina musiker och de faktiskt ler!!!


Efter konserten blev det en hel del autografskrivande. ..


...lite till...


.. när allt skrivande var över var det bara att slänga sig i bilen och åka till hotellet för att byta om lite snabbt, eftersom vi var bjudna till den stora sponsormiddagen med 100 tals människor.
Det blev en otroligt lyckad kväll. Den här bilden är på en man som var en utav killarna i bandet som underhöll alla på kvällen! Det gjorde de riktigt bra!


Så otroligt generösa och trevliga människor man mötte i Kivik.
När vi skulle åka hem till Stockholm igen efter sista giget i Söndags så fick ALLA i bandet en varsin låda med lite allt möjligt. Eftersom det var en äppelmarknad var det mkt inom det området vi fick.. Olika goda drycker, sylt, gele mm...

Jag och Lotta=)


Konferenciern var ingen mindre än Lasse Kroner!!!
Så kul att träffa honom. Vi har ju varit på julturne tidigare i några år och vi hade sååå kul.
Han är en underbar människa!


TUSEN TACK TILL ALLA ER SOM VAR I KIVIK OCH LYSSNADE!!!
ETT STORT TACK TILL ALLA ER SOM JOBBADE DE HÄR DAGARNA!
UNDERBARA MINNEN!!


Idag ska jag träffa min stylist på lite middag och prata om inget mindre än JULTURNE'N!!!
Har inte träffat Peter på ett bra tag och det är hög tid att börja prata vad jag vill ha för kläder på turne'n.

Tack för alla tips om hur jag lägger upp en videoblogg. Så fort jag har spelat in något ska jag försöka mej på detta=)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Vicki

Hejsan,

Här kommer hälsningar från Finland. Detta har egentligen inget att göra med någon kommentar till din helg i Kivik, annat än att det ser ut som om du haft en trevlig helg med lyckade framträdanden. Så denna text behövs ju inte läggas ut under den....

Min gode vän Stig Snickars som du kanske kommer ihåg från tidiga uppträdanden i Finland tillsammans med Ragnar Dahlberg, har just firat 50 år som artist och han gav då också ut en dubbel samlingsskinva där jag hade äran att få skriva text till 6 av hans låtar:) Det var stor fest på Restaurang Waskia i Vasa med Ragnar på plats som konfransier. Stig hade då också fram ett fotoalbum när jag var hemma hos honom och visade bilder på dig när du besökte hans villa ute i Vasa skärgård, kanske du minns? ;)

Fick då en ide om en låt som jag skrivit som kunde passa dig, jag vet ju inte om det är nåt som du är intresserad av, för det dimper väl ner låtar till dig i massor, men om du har någon egen adress och vill höra låten så kan du sända den till mig?

Hoppas vi hörs, om ej så ha det bra! Och lycka till med dina framträdanden.

mvh

Vicki

2009-09-29 @ 11:44:55
Postat av: Carro

FIIIINA bilder :D Riktigt roligt att se, du är så fin Sanna! <3 En mysig helg du haft!



Och bilden tillsammans med Lotta, ni är söta, men linnet du har, vart har du kört det? Assnyggt verkligen! :)



Åh, längtar till julkonserten nu ju, hämtade ut min biljett igår, hihi.. Det ska bli så mys!

KRAAAAAAM

2009-09-29 @ 12:50:31
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Maria

Otroligt fiiiiiina bilder!!!=)

Kram Maria från Luleå <3

2009-09-29 @ 13:53:04
Postat av: Ellen

Såå fina bilder:D Gillar den bilden på dig innan giget!:D<3 måste flika in att du passar väldigt bra i din frisyr:)

2009-09-29 @ 21:04:14
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0