Mr.Big!!!

I Måndags var jag på konsert och lyssnade på Mr.Big!!!
En otrolig konsert måste jag säga.
De spelade grymt, fantastiska låtar och ännu bättre var att de spelade på Berns!
Rock på Berns(?!) Ja, det fungerar faktiskt!
Kolla in dessa kronor på Berns=)
Stod ganska långt bak så bilderna blev sådär... Men ni får en liten glimt=)
De spelade så många låtar som man kände igen och det såg ut som att de själva hade väldigt kul på scen, det gillar jag!
Igår blev det verkligen tvära kast. Från Mr.Big till JULKONSERT! Hade möte med hela gänget om hela produktionen!
Fick sån feeling för jul att jag hittade en "julstjärna" som jag tyckte var fin..
Fulade mej lite framför kameran. Lotta var självklart den som snappade upp det på kort!
Känns verkligen som om julkonserten kommer bli underbar! Hoppas ni kommer och tittar!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Biljetten är redan bokad till eran julkonsert!:D<3

2009-09-09 @ 17:35:27
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Carro

Hahah va sööt du är ;)

Och jag längtar som en tok till julkonserten :D iiih. Bokat och klart ju, ett ställe iallafall! Och du vet vart jag dyker upp, haha.. Hade jag haft råd och kunnat åkt på alla så hade jag inte tvekat en sekund!!! :D



Hoppas allt är bra och att vi ses snart!

Kramar, Carro.

2009-09-09 @ 18:49:18
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, det är ju tur att du har en liten fotograf som rycker in när du hittar på dina små bus. Alltid så kul och se, haha. Du är så härlig tjejen!



Klart jag kommer på julkonserten! Vi ses på MIN hemmaplan, Örebro. Där har vi aldrig setts förut. Det ska bli kul. Blir inte så långt för mig att åka som annars flänger och far överallt, näst intill.



Puss på dig! <3

2009-09-09 @ 22:11:25
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe söt du är.

Biljetten till julkonserten i jönköping är redan bokad i våras nångång:)

Längtar jättemkt!



Kram

2009-09-09 @ 22:59:53
Postat av: Maria

Japp Julkonserten är redan bokad sen i Maj=) Som jag redan har kanske sagt några ggr:D Jag ser fram emot den jätte mycket ska du veta! Du kommer ju till Luleå igen. Jag tvekade inte en sekund. Läääängtar så till jag får träffa dig igen UNDERBRARA Sanna!<33

Vi ses i November!<3

Kram Maria från Luleå

2009-09-10 @ 07:26:34
Postat av: Annika

Åå, jag skulle nästan vilja hoppa över hösten nu och ta julen direkt ;) En konsert bokad men hoppas på fler!



Kram

2009-09-10 @ 15:25:56
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: filippa persson

mamma har bokat längst fram och i mitten till er julkonsert och jag längtar jätte mycket..sen har vi bokat till mjällby kyrkan med den 18 oktober..längtar att se dig..kran filippa persson

2009-09-12 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0