Myshelg i Skåne!

Alltid lika mysigt att vara i Skåne, denna gången lyckades jag tom hälsa på min storebror med familj!
Så roligt med syskonbarn måste jag tillägga. Matilda, som är 5 år gammal sitter och tittar på mina nya jeans.. OBS: Mina första "håliga" jeans dessutom=)
Så utbrister hon: Har du klippt de hålen själv Sanna?
Sanna: Nej, det har jag inte. Jag har köpt de så här!
Matilda: Va? Varför köper man byxor som redan är sönder?
Hahaha.. Tyckte det var så gulligt.
Hennes mamma konstaterade även för mej att när jag åkt hem kommer Matilda antagligen gå in på sitt rum och klippa sönder sina byxor, som SKA vara hela!!!
Aj aj aj.. vilken faster man är va? hihi..
Här ser ni mej sittandes mot vår husvägg och njuter utav solen.. =) Ni ser även mina "Söndriga" jeans=)
Nu är man på väg hem mot Stockholm igen... Åker tåg som vanligt.. Baklänges som vanligt.. men har bunkrat upp med lite filmer som jag hoppas kommer hjälpa mitt uttråkade jag!
I kväll kanske jag kommer gå på konsert och titta på bandet Mr.Big!!! Ett rockband som hade sin storhets tid under 90-talet med bla "To be with you" som är min favvo!!!
Kan bli trevligt!
Kraam

Kommentarer
Postat av: Anna

Barn är så härliga. Det tar ju efter en på en gång, både på gott och ont ;) <3

2009-09-07 @ 17:17:25
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Mats Sellbom

Vilken otur du har som hamnar baklänges.Åkte helgen för fjorton dagar sedan från Sundsvall till Småland men som tur är åkte jag åt rätt håll men vagnen var trasig så det lutade både hit och dit.Avverkade Växjö,Lund och Kalmar över helgen snabbvisiter men det gick bra.Hoppas att nästa resa går åt rätt håll och ha det bra!

2009-09-07 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0