Shopping=Exercise!(?)=)

På tåget på väg mot Skåne nu. Blir alltid lite illamående när jag åker tåg. Idag är inget undantag...
Dessutom åker jag baklänges!
Men men, det kommer bli så bra när jag kommer hem till mamma och pappa!!!!! =)
Igår hade jag en supermysig dag.
Hade lite möte på kontoret inne i stan på förmiddagen, lämnade iväg lite kläder till Stockholms stadsmission.
Jag och Lotta hade bestämt oss för att äta lite lunch för vi har ju inte hunnit ses så mkt i sommar!
Åt världens godaste...
Aborre med dillstött potatis och skaldjurssås... MUMS!!!!
Efteråt bestämde sej Lotta för att ta en Latte och jag fliker in"Jag tar en med du"...
Lotta blev alldeles chockad eftersom jag inte dricker kaffe överhuvudtaget.. Men det var jätegott!!!
Efter den goda lunchen bestämde jag mej för att ta en liten shopping runda... och det är där rubriken till detta inlägg kommer in!
Visst måste shopping i ca 3 timmar vara motion!?  Jag menar, jag springer runt i Stockholms stad, in i en hel del butiker, bär på påsar .. ja allt..
Det var i alla fall det jag intalade mej när jag kom hem och konstaterade att jag inte behövde springa just idag.. hm=)
Nåväl.. måste sluta nu..
Kram

Kommentarer
Postat av: Micke

jag är också lät åksjuk.. både i tåg o bil..

testat dricka mycket vatten o äta innan du reser?

vet att jag ofta är känsligast på sommaren när jag är hungrig så sett ett samband med det..

hoppas resan gått bra iaf! ha det så mysigt i skåne!

kram Micke

2009-09-05 @ 11:57:37
Postat av: Linda



Vet hur det känns...är också åksjuk och har ca. en timme att åka till skolan varje dag med buss. Älskar shopping har tyvär inga pengar min lön från sommarjobbet tog slut på en vecka liksom :(



Hoppas att du har en trevlig helg!! :)

2009-09-05 @ 17:19:23
Postat av: Niels Erling

Hey Sanna!

Din kantarelpaj ser jättegod ud! Jag hoppas du komamr mig ihåg. Skulle vara jättekul att höra från dig. Jag har börjat en fysisk teaterskol i Köpenhamn, och jag går faktisk i klasse med en svensk flicka. Så jag har blivat lite bättre på svensk :-)

Hoppas du har det jättebra.

Hör av dig!

Kramar Niels från Danmark, ja =)

2009-09-05 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0