SPA!

Tänk vad hösten kan bli en underbar årstid!
Missuppfatta mej inte. Tycker att den är jättefin med alla sina skiftande färger och den friska luften.. men
det är även en årstid som kan vara såå regning och ruggig så man blir deppig!
Men det lär jag inte bli efter gårdagens SPA upplevelse!
Jag var hemma hos Shirley och hade lite tjejkväll.
Vi hade fått ett erbjudande av två tjejer som jobbar just med spa behandlingar.
Erbjudandet var att de kommer hem hos en person och ger oss massage och gör ansiktsbehandlingar, peeling, färgning av fransar och bryn... En riktig höstkick kan man säga=)
Sååå underbart!
Jag ställde mej frågan varför man inte tar hand om sej och sin kropp lite oftare, för det märktes att det behövdes.
Jag bestämde mej för att verkligen försöka ändra på detta, speciellt att ta en massage oftare.
Den här branschen, som så många, är en ganska hektisk bransch och man hinner inte slappna av förrän man ska göra nästa grej.
Så lite massage skulle verkligen passa bra lite då och då så man får ny energi till att fortsätta med det man älskar!
I kväll ska jag gå på bio premiär av filmen "Flickan som lekte med elden"
Det är andra delen ur trilogin av Stieg Larsson böckerna. Jag har läst de och var fast från allra första raden!
SÅ jag ser fram mot det.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh, det lät ju trevligt:D

Jag undrar när din skiva kommer komma ut:)

Puss & Kram<3

2009-09-14 @ 15:55:52
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: alexandra

Åh den filmen är säkert jättebra, såg förra filmen, den bästa svenska filmen enligt mig:)



Kram

2009-09-14 @ 22:10:42
URL: http://alexix.musicblogg.se
Postat av: Anonym

Kolla in den fina bilden på dig från galapremiären!

http://www.nyhetsverket.se/readNews.html?id=2827

2009-09-15 @ 20:20:23
URL: http://nyhetsverket.se
Postat av: hanna.

hej sanna, vet att det är många som kontaktar dig men ja hoppas du ser detta :) heter hanna magnusson, du gav min mormor en tunika eller något, solweig magnusson du vet :)? vet att min mormor och morfar har kontakt med dina föräldrar och tycker det är as coolt :) minns när jag mimade "till en fågel" när jag var 7 år på min födelsedag, och du är än idag min idol, ja ser upp till dig. jag är lång som du, eller jag är 1.78.. vilket jag skämts över osv.. men du har fått mig att skita fullständigt i längden, nu kan jag gå runt i höga skor utan att skämmas. det är snyggt o va lång! jag brukar också sjunga, kan sjunga dina sånger lite då och då. sen en grej till, minns när du sjöng i vår kyrka här i ryd också, 1999 kanske det var eller 98, minns inte. hehe :) hade varit kul om du svarade på detta :) skriver in min blogg vid URL adress. så checka gärna in min blogg om du har tid såklart. kram på dig sanna, du är bra glöm INTE det!



/ mvh hanna magnusson.

2009-09-16 @ 14:15:42
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul med tjejkväll. Kanske man skulle ta och unna sig någon dag :) När man har tid vill säga. Allt krockar med varandra just nu. Men det är ju ofta så på hösten.



Puss på dig! <3

2009-09-17 @ 10:18:51
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0